Op controle bij de gyn geweest..... :(

Hoi meiden,

Ik moet het volgende toch even kwijt hoor.

Vanmorgen op controle geweest bij de gyn. 5 Augustus moet ik weer terugkomen om het eea te gaan bespreken ivm de operatie.

Ik had nog een paar vragen n.a.v. de bevalling en heb die eindelijk kunnen stellen.

Ik wilde weten dat als de arts-assistent had gezien dat Vince verkeerd lag, ik een keizersnede zou hebben gehad i.p.v. dat hij met de pomp is gehaald met alle gevolgen van dien.

Nou blijkt dat ze al een tijd wisten dat Vince een Sterrenkijker was, ik kreeg zelfs een echo mee van 01-10-2008 waarop je het zelfs kon zien?????!!!! Ik was en ben nog steeds helemaal verontwaardigd, waarom hebben ze niet meteen een keizersnede gedaan en waarom wist ik dit niet? Ze zei ook dat het team van de ok al klaar stond om een keizersnede te gaan doen, maar ze wilden dus eerst die proefvacuum proberen.

Normaal kan ik echt mijn mannetje wel staan, maar ik was zo verontwaardigd, dat ik geen woord meer kon uitbrengen! Jorg gaat 5 augustus mee i.v.m het plannen van de operatie, maar ook omdat ik toch wel mijn verhaal kwijt wil. Ik haal niet graag oude koeien uit de sloot, maar als ze meteen een keizersnede hadden gedaan, had Vince geen geelzucht gehad, geen pijn in zijn nek (gelukkig gaat dat beter nu) etc etc.

Had ik de vraag maar niet gesteld, want ik ben bes wel boos nu.

Zo, ik ben het kwijt, heerlijk om even je hart te luchten!!

Groetjes, Marieke mv Lyanne en Vince

Jeetje Marieke, kan me voorstellen dat je ontzettend pissed bent!

Ik snap dat niet he.. waarom hebben ze niks gezegt en ervoor gezorgd dat je een keizersnee kreeg?
Ik hoor steeds meer negatieve verhalen van ziekenhuizen, nalatigheid.
En dan zeggen dat de ok klaar stond, ja daar heb je wat aan nu.

Wat is dit forum toch fijn dat je hier je ei kwijt kan!!

Sterkte!!

Wat vervelend dat je er zo onder voelt. Lukas was ook een sterrekijkertje (dat wisten ze niet) en ik heb een K*T bevalling gehad. Ongelovelijk veel pijn en het duurde en duurde maar. Er was een arts assistent en een verloskundige en verpleegkundige gedurende de hele ziekenhuisbevalling in de kamer, dus je kan je wel iets voorstellen van hoe het gegaan is.

Maar of ik een keizersnede had gewild? Daar kleven natuurlijk ook heel veel bezwaren aan. En ook ik heb me heel veel zorgen gemaakt om Lukas zijn nekje maar nu twee en half jaar later is er natuurlijk geen vuiltje aan de lucht.

Ik kan me trouwens ook voorstellen dat de kinderen nog kunnen draaien dus of de echo altijd bindend is? Ik weet het niet.

Nou ja, wat ik eigenlijk wil zeggen is dat ik je gevoel begrijp en het niet fijn voor je vind dat je je er zo onder voelt, ik hoop dat je het een plekje kan geven en het is goed dat jullie bij de volgende afspraak met zijn tweeen zijn.

Veel sterkte ermee in elk geval.

Annemieke

Nou, je mag best even boos zijn hoor!
Voor hen dat ze weten dat ze het voortaan anders moeten aanpakken, en voor jezelf om het te verwerken. Gek ook dat iedereen er dus vanaf wist, behalve jijzelf.
Gewoon zeggen wat er op je hart ligt. En daarna niet boos blijven, maar weer verder genieten van de mooie dingen!
Liefs Nelleke

Toen de verloskundige bij mij de vliezen doorprikte kwamen ze erachter dat onze zoon een sterrenkijker was. Ik heb toen het volgende half uur op handen en knieen de moeten weeen moeten opvangen (geen fijne houding), hierdoor heeft hij de laatste bocht zo gemaakt dat hij uiteindelijk nog goed is komen te liggen. Ik heb maar even moeten persen (10 min. en  bij de eerste 1 3/4 uur).
Ze kunnen dus op het laatste moment nog goed komen te liggen.

Kan me wel heel goed voorstellen dat je baalde! Sterkte met je vervolgafspraak!

nou ik snap dat je inderdaad heel boos bent! ondanks het verhaal van junimama lijkt me het toch niet slim om bij iemand met zulke bekkenklachten toch een pomp te gaan gebruiken! ik ben heel benieuwd wat ze 5 juni zullen zeggen! en wat fijn dat je man meekan!

sterkte meid met alles!

liefs Jenneke

Terug
Bovenaan