ik zou het gewoon neerleggen.
ik heb tijdens mijn eerste bevalling ook geen leuke terug kijk.ze kwam kijken had 2 cm,opeens leek het wel of ik in een intercity trein zat,maar ze ging gewoon weg.om 2 min weeen en minuut lang.
gevolg ik moest wachten met 10cm tot ze kwam.uit eindelijk duurde het eeuwen voor ze de hechtingen erin had gedaan.
was 3 uur na me bevalling eindelijk klaar om te gaan douchen en kind te verzorgen.
ik kwam toen voor mijn 2de zwangerschap en gaf toen aan dat ze wel gelijk komen als ik weer bel,kreeg als antwoord joh denk je nou dat je snel bevalt??? toen werd ik onzeker en bang.ik zei tegen haar kijk even in mijn vorige gegevens,toen schrok ze,oh oh.
gesprek aangevraagd bij me vertrouwde verloskundige die er ook zat bij mijn eerste.zij zei nee bij jouw gaan we gelijk actie nemen.moest opnieuw met haar ingesprek .ze heeft toen excuus aangeboden.gelukkig voelde ik niet goed en vertrouwde verloskundige had dienst,alleen te zeggen marjan vraagt om jouw.ze stond binnen 10 min bij me.nog geen 45 erna was ik bevallen.
dat was top bevalling,erg pittig maar had veel steun van haar gekregen,voelde rustig.had ik bij de 1ste niet.raakte toen bijna in paniek.voelde of iedereen ver van weg was.of ze deur uit zouden gaan mij alleen zouden laten,ja heel raar.
gelukkig is die persoon vertrokken,ze kon de druk niet aan.hoorde ik achteraf.
ben nu verhuisd en krijg dan weer nieuwe verloskundige.
ja in het ziekenhuis weet je ook niet wie je aan je bed krijg.mijn huisarts stuurt me echt door.hij zegt ook ik heb te weinig ervaring hiermee.
ze doen het niet meer,wegens hun bekwaadheid.
je moet het met regelmaat doen,als ben je niet meer bevoegd om het uit te voeren.zo spreken ze dat in de zorg.
maar je kan je probleem neerleggen eens bij je huisarts.zo niet moet je dit gelijk neerleggen bij de verloskundige.
succes.
gr marjan