op controle geweest bij verloskundige.

vanmorgen weer op co geweest. we zouden de bevalling bespreken dit ook gelukkig gedaan ben er iets rustiger onder. en verwachten nu ook een klein meisje! hoop ik dan dat het uitkomt! haha.
ze hadden de 2 echos vergeleken van 20 weken van mijn kleinste zoon en nu van deze en deze was al veel kleinder. en vond ok dat mijn buik bescheiden was en zo te voelen zei ze ook een normaal formaatje! nou dat is al heel wat dacht ik zelf!! heerlijk een beetje rust en krijg er nu ook wat meer zin in ipv angst..

Fijn dat je zo'n goed nieuws hebt gekregen. Ik heb vandaag ook naar de verloskundige geweest en heb er werkelijk de hele dag een naar gevoel aan over gehouden.. Ik vind die vrouw wel zo enorm ehmm niet aardig. Bij de 23e week heb ik nog een echo gehad om te kijken of alles goed was met het hartje en er werd toen opgemerkt dat de placenta niet helemaal goed lag. Om problemen bij de bevalling te voorkomen werd het advies gegeven om bij 30 weken nog een echo te maken maar mevrouw vind dit niet nodig om in haar woorden te spreken 'daar doen we niet aan hoor'. Ik voel me totaal niet serieus genomen en zit ff met me handen in het haar hoe hier mee om te gaan.

dat is idd niet netjess eefje! ik zou me daar ook totaal niet prettig bij voelen! stel dat je gaat bevallen en er wel problemen door krijgt! ik zou het wel haar zeggen hoe je je voelt. en anders zelf naar echoscopist bellen en het uitleggen!
succes!

Zo in het nieuwe jaar dacht ik maar eens even om het toch aan te kaarten bij de verloskundige. Alle moed verzamelt en gebeld.. Gelukkig de receptioniste aan de telefoon gehad en ik mag vrijdag voor een korte echo om te kijken of de placenta goed ligt :)).. De verloskundige was vergeten te vertellen dat ik hiervoor zelf een afspraak diende te maken. Ik heb direct maar even gecheckt of ik niet weer een afspraak heb staan bij de vervelende verloskundige. Gelukkig niet, pff! Moet er eerlijk gezegd niet aan denken om haar naast mijn bed te hebben staan wanneer ik moet bevallen..

Terug
Bovenaan