op controle geweest....

vandaag weer op controle geweest bij de gyn.
alles was weer goed en de kleine doet het nog steeds prima!
mn bloeddruk was gelukkig nog steeds prachtig! (lang leve de medicijnen)

ik had het over de omvang van mijn buik, ja die is behoorlijk zei ze hahahahaaha.
waar ik bang voor was dat hij dus over de 8 pond heen gaat of is.
gelukkig is dat niet zo zover ze kon zien maar was het vooral vruchtwater!

vannochtend schrok ik me trouwens rot..... ik was naar de wc geweest en keek in de spiegel, schrok echt van mn opgezwollen gezicht.
nu is het zo dat ik elke avond zo ontzettende dorst heb maar plassen doe ik niet zoveel.
en dat vocht (pfff nog meer vocht) moet ergens heen.
het zat al in mn enkels, benen en handen en nu dus ook in mn gezicht...........
advies: het drinken s-avonds beperken..... ik zit ruim over hetgeen heen wat we nodig hebben.

aankomende maandag ben ik uitgeteld... wo heb ik een afspraak staan en gaan ze me strippen als het nog nodig is, de week erna inleiden als het er dan nog niet is.
ik hoop dat het allemaal niet nodig is en dat onze knul zichzelf heel snel gaat melden.
we wachten maar weer af....

gr marijke

Afgelopen maandag was mijn uitgerekende dag, morgen naar de verloskundige, ik hoop dat ze er bij mij net zo over denken om te strippen.
Het wordt inmiddels erg zwaar. En die kleine heeft qua lengte geen ruimte meer. Zit echt klem onder mijn ribben.

Succes met de laatste loodjes!

Succes met de laatse loodjes meiden. Ik ben vandaag 39 weken en merk ook dat de kleine steeds meer tegen mijn ribben zit.

Ik hoop dat de kleintjes snel komen!!!

Ha! Fijn om te horen dat alles goed is met jou en de baby! Dat vocht speelt mij ook steeds meer parten hoor! Ik heb het nog niet in mijn gezicht, maar het zit ook al helemaal in mijn benen in plaats van alleen in mijn enkels.

Ik denk dat ik zo 6 kilo vocht bij me draag, echt enorm! Nou ja, ze zeggen dat je het binnen 2 dagen na de bevalling kwijt bent, dat lijkt me heerlijk! Ik voel me op zich weer goed vandaag (gisteren beroerd geslapen, vannacht weer als een marmot!) en ik heb het gevoel dat het bij mij nog wel even blijft zitten. Maar ben nog maar net 37 weken, dus dat mag ook. Het is gewoon nog erg rustig in mijn lijf, in tegenstelling tot vorige week. Toen was ik wel even bang dat het eerder zou komen, terwijl dat toen nog te vroeg zou zijn.

Ik begin wel echt heeeeeel nieuwsgierig te worden naar de kleine kruimel, ik kijk er echt naar uit. Mijn man ook, dus wat dat betreft... laat maar komen!

Bij mij heeft de kleine ook minder ruimte en zit meer en meer onder mijn ribben, ondanks dat hij al is ingedaald. Groeit kennelijk toch nog goed ;-)

Mijn zus belde vandaag, zij is vandaag met verlof gegaan (eind okt uitgerekend) en moet morgen een groeiecho laten maken omdat de VK bang was dat het kindje wat te klein zou zijn. Ik vind dat wel heel vervelend, hoop echt dat het meevalt. Ze is erg druk geweest de laatste weken en ik heb haar gezegd dat ze nu echt rust moet pakken. Nou, hopelijk morgen goed nieuws.

Heyhey,
Wat fijn dat alles goed is :D
Vervelend joh al dat vocht, is dan echt niet leuk meer! Ik begin ook op steeds meer plekken vocht vast te houden.

Succes met afwachten!!! En indd het is al bijna woensdag... ;)

liefs

He meid,

Fijn om te horen dat het met de kleine goed gaat. Helaas heb jij zo'n last van vocht. Ik hoop echt dat dat probleem straks snel voorbij is!

Sterkte nog even en ik hoop dat de kleine niet lang meer op zich laat wachten!

Liefs,

Terug
Bovenaan