vandaag weer op controle geweest bij de gyn.
alles was weer goed en de kleine doet het nog steeds prima!
mn bloeddruk was gelukkig nog steeds prachtig! (lang leve de medicijnen)
ik had het over de omvang van mijn buik, ja die is behoorlijk zei ze hahahahaaha.
waar ik bang voor was dat hij dus over de 8 pond heen gaat of is.
gelukkig is dat niet zo zover ze kon zien maar was het vooral vruchtwater!
vannochtend schrok ik me trouwens rot..... ik was naar de wc geweest en keek in de spiegel, schrok echt van mn opgezwollen gezicht.
nu is het zo dat ik elke avond zo ontzettende dorst heb maar plassen doe ik niet zoveel.
en dat vocht (pfff nog meer vocht) moet ergens heen.
het zat al in mn enkels, benen en handen en nu dus ook in mn gezicht...........
advies: het drinken s-avonds beperken..... ik zit ruim over hetgeen heen wat we nodig hebben.
aankomende maandag ben ik uitgeteld... wo heb ik een afspraak staan en gaan ze me strippen als het nog nodig is, de week erna inleiden als het er dan nog niet is.
ik hoop dat het allemaal niet nodig is en dat onze knul zichzelf heel snel gaat melden.
we wachten maar weer af....
gr marijke
alles was weer goed en de kleine doet het nog steeds prima!
mn bloeddruk was gelukkig nog steeds prachtig! (lang leve de medicijnen)
ik had het over de omvang van mijn buik, ja die is behoorlijk zei ze hahahahaaha.
waar ik bang voor was dat hij dus over de 8 pond heen gaat of is.
gelukkig is dat niet zo zover ze kon zien maar was het vooral vruchtwater!
vannochtend schrok ik me trouwens rot..... ik was naar de wc geweest en keek in de spiegel, schrok echt van mn opgezwollen gezicht.
nu is het zo dat ik elke avond zo ontzettende dorst heb maar plassen doe ik niet zoveel.
en dat vocht (pfff nog meer vocht) moet ergens heen.
het zat al in mn enkels, benen en handen en nu dus ook in mn gezicht...........
advies: het drinken s-avonds beperken..... ik zit ruim over hetgeen heen wat we nodig hebben.
aankomende maandag ben ik uitgeteld... wo heb ik een afspraak staan en gaan ze me strippen als het nog nodig is, de week erna inleiden als het er dan nog niet is.
ik hoop dat het allemaal niet nodig is en dat onze knul zichzelf heel snel gaat melden.
we wachten maar weer af....
gr marijke