Op controle geweest!

Hoi hoi,
Ben vanochtend weer bij de gyn geweest, kindje wordt nu geschat op 2600-2700gram, dus kei mooi ;-)
Kreeg alleen wel te horen dat ik 0.5cm ontsluiting had, slik,, nou kan verder geen kwaad, alleen wat rustig aan doen, hij zei dat dat 'normaal' was als je al meerdere kinderen had, het kan zijn dat het iets eerder komt maar dat hoeft helemaal niet, dus maar gewoon afwachten, vind het zelf wel een erg vreemd gevoel en hoop dat het gewoon tot zeker 39wk blijft zitten,,haha
Volgende keer krijg ik nog een keer een echo om te kijken hoe groot de baby dan is.
Ook mag ik als alles goed is dezelfde dag naar huis en komt na 2dgn een vroedvrouw llangs om mij en de baby na te kijken, dus dat is echt een pak van mn hart, wil echt niet lang in het ziekenhuis blijven, dus daar ben ik super blij mee!!

Hoe is het bij jullie verder??
Liefs MJ

Hoi MJ,
Wat fijn dat alles goed gaat, alleen die ontsluiting is inderdaaad wel even slikken ja. Ik heb ook gehoord dat dat na meerdere kinderen normaal is, ja. Maar toch. Ik heb de afgelopen dagen behoorlijke indalingsweeen gehad en die kleine ligt nu zo laag dat het af en toe voelt alsof 't naar buiten wil komen hahaha. Dat zegt helemaal niks, had ik bij m'n tweede ook zo snel al en die is uiteindelijk met bijna 41 weken geboren. Verder gaat hier alles goed, ben ook nog flink in beweging omdat ik toch vier keer per dag m'n oudste naar school moet brengen en dat is twintig minuten lopen hier vandaan dus loop toch zo'n ruim tweeenhalf uur per dag. Ik heb dus ook nog helemaal niet het gevoel dat het bijna zo ver is. Ik heb ook bijna helemaal geen tijd om daar bij stil te staan. Verder gaat hier alles goed, ben ook benieuwd hoe het met de rest gaat?
Groetjes Patricia

dat is idd slikken mj, hoe ver ben je nu precies? hier gaat het zijn gangetje, aan het aftellen voor mijn verlof nog twee weken. de kleine ligt nog lekker dwars denk dat de vorige drie veel ruimte hebben achtergelaten, hahah. donderdag weer naar de vk ben vooral benieuwd naar mijn ijzergehalte.

dan schrik je idd even, maar zoals de gyn zegt hoeft het niks te betekenen... Hoop voor je dat de kleine nog paar weekjes blijft zitten. je moet er nog 5 toch?
Ook erg fijn dat je waarschijnlijk dezelfde dag weer naar huis mag. Hoop voor je dat dat ook echt gebeurt.
Tijd kort in he???

Hier alles prima, baby ligt met hoofdje naar beneden en ik krijg zo nu en dan venijige trapjes in mijn ribben... voelt niet erg prettig... net de dekentjes in de wasmachine gestopt... en de kaartjes van alle kleertjes geknipt.... Ben verder ff aan het kijken wat er in zo'n "vluchttas moet"

Rustig aan!

Liefs Ann

Gek idee...nog maar 9,5 te gaan! Komt vast goed! Maar laat maar lekker zitten tot 38/39 weken!!! Fijn dat je lekker snel naar huis kunt, je ligt thuis toch het fijnst en rustigst!

Jullie zijn bijna allemaal verder dan ik "moet" nog tot eind maart!!! Dus kijk de kunst af bij jullie!!

Groetjes Fee

Ik zit nu op 34.3wk en het gewicht is al behoorlijk goed dus maak me op dit moment geen zorgen meer, de 10e febr. moet ik weer terug komen dus tot dan maar gewoon afwachten, dan ben ik bijna 37wk, al heb ik nu zoiets van lekker blijven zitten he meid,,haha
Liefs

Hey MJ,

Fijn dat alles goed was bij je controlle!
En al een half cm ontsluiting haha alles is meegenomen toch al is het idd wel tof als ze nog ff blijft zitten.
Nog ff genieten van de kleine in je buik!!!

liefs louise

Terug
Bovenaan