op controle geweest

Vanmorgen weer op controle geweest bij de vk. Alles wat goed! Bloeddruk was prima en beebje groeit goed ligt alleen nog steeds in stuit dus hopelijk gaat ze binnenkort draaien dan denk ik dat de maagzuur ook een stuk minder wordt. Over twee weken weer op controle maar dan bij de gyn.

Hallo Tovada, hoop voor je dat je kindje snel gaat draaien. Is het je eerste kindje? Mijn eerste kindje lag ook in stuit en dat bleef jammer genoeg zo ook na een draaipoging. Nu met acupunctuur begonnen om te kijken of dit kindje wel uitzichzelf goed gaat liggen. Spannend hoor.

Gr. Gea

Hoi,

Ons kindje ligt ook in een stuit, maar ik hoop dat het zo blijft liggen. Ik ben nu bijna 33 wkn. Maar als het kindje via de natuurlijke weg wordt geboren moet ik 6 wkn na de bevalling een buikoperatie ondergaan om een grote (ong. 12/14cm) cyste te laten verwijderen die aan mijn eierstok zit en er wordt dan of een gedeelte van de eierstok verwijderd of de gehele eierstok. En aan zo'n operatie zo kort na de geboorte heb ik eigenlijk geen zin, dan wil je toch bij je kindje zijn.
Maar ik hoop voor jou dat je kindje gaat draaien, het maagzuur is idd niet zo fijn, had ik bij de 1ste bijna geen last van en nu wel (de 1ste is trouwens via de natuurlijke weg geboren).

Groetjes Renate

Terug
Bovenaan