op controle morgen bij vk

zo morgen is het weer zover we mogen weer op bezoek bij de vk
ik ben benieuwd hoe en wat mijn buik begint nu echt te groeien
ik ben alleen de laatste 2 dagen weer erg misselijk en heb al een paar dagen heel erg last van een schurende pijn in mijn linker lies en het is niet de rand van mijn ondergoed maar een brandend gevoel ook zonder er iets op brand het ik word er kriegel van ik hoop niet dat het is wat ik denk een liesbreuk maar gaan we morgen ook maar eens vragen.!
ik ben nog steeds niets bijgekomen ik was wel al 5 kilo kwijt ondertussen maar er is niets bij gekomen
maar bij mijn eerste was ik ook maar 10 kilo erbij gekomen dus !!! beetje geluk ???
ben benieuwd hoe het met de rest gaat

groetjes kelly

Nou hopen dat je geen liesbreuk hebt....
En is altijd weer leuk om bij de vk het hartje weer te horen, dan weet je weer dat het goed is.
Ik moet maandag voor contole naar de gyneacoloog en krijg dan ook weer een echo en de 14e de 20 weken echo:D.
Ik was een tijd geleden ook afgevallen van de misselijkheid maar ik heb eigenlijk geen idee of ik al weer wat gegroeid ben, bij de eerste was ik ook maar 10 kilo gegroeid.

Veel succes morgen bij de vk!

Groetjes Ingrid

jip alles was weer goed moet alleeen de misselijkheid in de gaten houden anders tabletjes voor halen maar dat lukt wel . moet 2 feb weer op controle en 20 jan voor de 20 weken echo hihih
ben nu op zoek naar adres voor bellypaint om te kijken wat dat kost enzo lijkt me wel heel leuk om te doen
wil zo wiezo mijn dochter een keer laten kliederen op mijn buik maar wil ook mooie paint iemand ideeen ?
zal ook ff nieuw onderwerp starten

groetjes

Terug
Bovenaan