op dag 17 al gevoelige borsten?

Dag meiden,

Ik zit in ronde 8/9 voor een tweede kindje. Nu heb ik normaal gesproken een cyclus van 32 dagen, alleen afgelopen maand was ie 49 dagen. Nog nooit meegemaakt, omdat ik altijd heel regelmatig ongi ben.
Nu zit ik met het volgende: ik heb sinds gisteren last van jeuk op en rondom  mijn tepels  en gevoelige borsten. Maar ik ben nog maar op dag 17 van mijn cyclus. Dus zwangerschapssymptomen lijken me erg vroeg. Daarentegen had ik  wel ongeveer een week geleden ook heel  licht bloedverlies (één dagje), 5 dagen daarvoor hadden we geklust. Zou dat dan een innesteling kunnen zijn en dat dit dan de eerste symptomen van een zwangerschap? Nogmaals, lijkt mij erg vroeg. Maar zou het kunnen dat deze cyclus extra kort is omdat die vorige extra lang was en dat ik dan toch zwanger ben?

Is er iemand die dit ook heeft (gehad)?

groetjes, Emmy

Hey Emmy,

Ik kan je alleen even vertellen dat ik ook heel vroeg last had van allerlei kwaaltjes! Ik was ook vanaf dag 17/18 al kotsmisselijk en had megagevoelige borsten, maar ik linkte dat toen niet aan een zwangerschap moet ik eerlijk zeggen! Dus op zich kun je al heel vroeg last hebben van kwalatjes, ik wil je alleen niet te veel hoop geven, want je lichaam kan je ook voor de gek houden. Zo voelde ik me de afgelopen ronde misselijk en zo verschrikkelijk moe, maar ik ben gewoon ongi geworden! Dus zo zie je maar je kan er geen pijl op trekken soms!

Succes ermee, en we horen het wel,

Liefs Janne

Zelf  denk ik je nu je eisprong hebt of gaat krijgen.
Aangezien je cyclus gemiddeld 32 dgn is, lijkt me dit het meest logisch.
Ik had ook af en toe gevoelige borsten rond mijn eisprong.

Succes met zwanger worden!

Terug
Bovenaan