op dag 39 eindelijk ongesteld

Hallo allemaal,

Gisteren ben ik op dag 39 eindelijk ongesteld geworden. Alleen zet het nu dus nog steeds niet door. Gisteren enkel alleen een paar keer helder rood slijm bij het afvegen (sorry voor de details) dat is bij mij normaal gesproken het start-sein voor de rest zeg maar. Echter tot nu toe weer helemaal niets gehad.
Nu heb ik een paar vragen hierover. Ik moet op de derde dag bloed laten prikken. Als ik gisteren als eerste dag tel dan is het a.s. vrijdag (morgen) verder moest ik op de 8ste dag terug komen, dus gisteren heb ik meteen een afspraak gemaakt voor komende woensdag. Maar wat moet ik nu doen als het ook vandaag niet doorzet? Tja morgen moet ik zo wie zo bloed laten prikken omdat het anders weekend is, maar ja die afspraak van woensdag moet ik dan misschien verzetten?
Ik probeer vandaag de gyn. te bellen maar mocht me dit niet lukken dan zou ik het fijn vinden als iemand mij advies kon geven!

Enne Mick, wat een ontzettend schokkend verhaal zeg van dat kindje dat gestorven is tijdens de bevalling!~Hoe is het verder met je? Voel je je weer wat beter? Waarom hadden ze trouwens een curratage gedaan (of heb ik ergens iets over het hoofd gelezen)

Noortje: zou geweldig zijn als je inderdaad tijdens het concert van U2 het start sein voor een zwnagerschap hebt gegeven. Dat is me nog eens een verhaal!! Verder nu maar afwachten.....dat is altijd vervelend hè!!

knuffel van kreeftje

Jeemig wat een lange cyclus maar nu uiteindelijk toch ongesteld.

Helaas natuurlijk maar zie het maar zo........nieuwe ronde nieuwe kansen.

Ik duim voor je!

Cynthia

Ga er maar vanuit dat het vandaag alsnog doorzet hoor, ik heb als ik net ongesteld ben ook nog niet zo helder en veel bloed Meestal komt dat later op de avond en de volgende dag pas. maar ja ik zou toch als ik jou was even met je Gynaecoloog overleggen, kan je als je ze niet te pakken krijgt geen mailtje sturen. Bij mij is het ook altijd nogal moeilijk om contact te krijgen, maar via de internetsite lukt het meestal wel.........succes!

Cynthia

Heeee Kreeftje,

Wat goed dat je ongi er aan gaat komen, zie je nu wel het gaat allemaal goed komen, ben heel blij voor je. Uit voorzorgsmaatregel hebben ze de curratage bij me gedaan, ze hadden eerst op een echo kalksteentjes gezien, toen ik gisteren dus die kijkoperatie had konden ze niets zien, en zei de arts-assistente tegen mij dat het waarschijnlijk schaduwen zijn geweest, niets aan de hand dus, en ze vertelde dat de gyn wat weg heeft geschaafd gewoon zomaar om te laten onderzoeken gewoon om echt te kijken of alles goed is, ik ben zelf heel blij dat ze niets hebben kunnen vinden, 1 september moet ik weer naar de gyn en dan hoor ik hoe we verder gaan, dan zal het wel iui gaan worden, vindt het allemaal heel erg spannend en het gaat gewoon goed komen hoe dan ook voor jou en voor mij en voor alle andere meiden.

Jeetje je schreef bij mijn naam een kindje gestorven bij de bevalling, heb ik dat wel geschreven kan me dat niet herinneren..

Ik spreek je weer heel snel, jij ook succes met alles, ik zal als ik jou was zowiezo bloed laten prikken ook al verlies je heel weinig.

liefs mickey

hey kreeftje,

positief denken, ze zullen straks wel goed doorkomen.
Ben vandaag ook eindelijk ongi, na een cyclus van 49 dagen. Ben nog nooit zo blij geweest met mijn ongi, ze moeten ook nog echt doorzetten, maar hopelijk is dat tegen de avond gebeurd en kan ik morgen eindelijk beginnen met clomid.

Groetjes Grace

Terug
Bovenaan