op de 1e echo weinig te zien

vandaag mijn 1e echo gehad maar is heel weinig op te zien. Ik heb begin juni een miskraam gehad en dacht nu tussen de 5 en 6 weken te zijn. Het is nu niet verder dan 4 weken. Ik had 14 juli een positieve test en op 7 juli nog niet. Over twee moet ik weer komen en dan moet het gegroeid zijn anders is het weer mis. Hebben jullie misschien positieve verhalen hierover.

Groetjes Peet

Hoi,

Ik heb zelf nooit eerder dan de 7 weken een echo gehad, dus ik heb geen ervaring. Maar ik heb al heel vaak gehoord dat er met 5 of 6 weken nog niet veel te zien is. Dus geef de moed niet meteen op. Ik hoop dat je over 2 weken wel een hartje ziet op de echo.

Groetjes Corina

Ja, bij een ander item zat een vrouw die een goede zwangerschap had, maar waarbij het vruchtje heel laat was ingenesteld. Daaqrdoor was er op de termijnecho veel te weinig te zien. Het zou niet goed zijn, maar op de latere echo was alles in orde, maar gewoon later dan gedacht.
Sterkte.

Hi,

Ik weet alleen dat ik bij mijn vorige zwangerschap ook geen goede echo had. Vraag me niet waarom, maar ze konden nauwelijks wat zien (rond 11 weken), dus ik schrok heel erg!

Toen hebben ze een inwendige echo gemaakt en daar bleek een duidelijke embryo aanwezig. Zeer levendig!

Hebben ze bij jou uit- of inwendig een echo gedaan?

gr. Tamara.

Bij mij hebben ze een inwendige echo gedaan.
Maar het is toch ook zo dat als je een positieve test hebt al 4 weken zwanger bent of is dit een fabeltje.
Ik kwam namelijk zo op 5,6 weken.

Groetjes Peet

Hallo Peetje ,
Wij hebben ook een echo gehad met 5 a 6 weken , ook toen weinig te zien wel als je heeeeel goed keek het hartje maar de kleine was toen ook pas 0,62 cm.!! de keer erop week 9a 10 zag je al een wereld van verschil , hoop da jullie dit ook zullen hebben..!!

he peet,

hier dan misschien een positief verhaal. Ik zou op vakantie ongesteld moeten worden, maar niks dus. om de week test gedaan en elke keer negatief(en mijn periode kwam ook niet op gang) zaterdag voordat we naar huis vliegen had ik 's morgens het gevoel dat de testen niet klopten en opnieuw getest. Yes, positief. 's avonds alleen een bloeding gehad dus toch stress.
op maandag na thuiskomst meteen vk gebeld en kon woensdags terecht. ook bij mij toen niks te zien(als er al iets te zien was dan alleen vruchtzakje, maar ook dat was niet zeker) moest toen dus 3 weken wachten (eerst kijken of het tock nog mk werd en anders zou het inderdaad gegroeid moeten zijn) op 06-07 opnieuw echo gehad en toen hartje zien kloppen(gelukkig!)
moet nu morgen weer terug voor 'officiele' termijnecho. ben benieuwd! zou nu 10-02 uitgeteld zijn.

succes ellen

Bij mijn eerste dacht ik 8,5 week zwanger te zijn toen er een echo gemaakt werd. Er was alleen bijna niets te zien! Ze noemde het een zwangerschapsring, wat ze zag, maar of het nu gestopt was met groeien of dat we verkeerd gerekend hadden, kon zij niet zeggen. Drie weken later weer een echo, toen een heel mooi wezentje met een kloppend hartje, van ongeveer 8,5 week. We zaten 3 weken verkeerd, ik heb een erg lange cyclus gehad. Vanuit die laatste echo is een uitgerekende datum genomen en op precies die datum is mijn kerngezonde zoontje geboren.

Succes, het wachten is erg vervelend.

Terug
Bovenaan