op de bank met weeen

nou hier zit ik dan, op de bank met weeen. heb de hele avond al last, rommelt erg. maar zonder regelmaat en kort van duur.
om 22-15 uur in slaap gevallen. schrok wakker om 23.45. ze waren weg.
heb nu weer weeen wel feller en met iets meer regelmaat. en duren langer. ben benieuwd hoop dat het nu doorzet.. jullie horen van me..
kan ook best morgenochtend dat het weer weg is hoor... :-(

Hey,

En heb je nu nog steeds weeen? Ik heb al nachten opgelopen met weeen maar er zet nog niets door.

Spannend hoor, en mocht het door zetten succes.
Ik ben ieder geval ook weer klaar wakker.

Liefs RH

Oei oei spannend!! Ze zijn in iedergeval dus zo heftig dat je er niet door heen kan slapen dat zegt toch wel wat of niet? Bij mij is weer is niets gebeurt vannacht ;( succes ik duim voor je!! X

Gisteren ook giga veel harde buiken met krampen gehad.savonds de slijmprop verloren,eenmaal in bed niks meer,nu weer krampen maar niet echt weeen man maar gewoon naar het werk gestuurd
hopen maar dat bij ons allemaal snel door ga zetten
succes en we houden elkaar op de hoogte

liefs jootje

nou een troost voor jullie wacht weer mee.. ben om 2.00 uur toch in slaap gevallen en nu is alles weg.. echt opbeurend. moet nou om 14.30 bij verlosk zijn. kijken dan of ze kunnen strippen. hoop dat kdaar op reageer.. ben benieuwd.
kan me niet voorstellen dat er niet meer cm bij zijn gekomen door die weeen en harde buiken.
harde buiken heb kook de hele week al.. nou meiden we wachten weer lekker... jullie horen nog wel hoe twas bij verlosk

Meen je niet!! Dacht echt dat je te bevallen lag! Succes vanmiddag! En mammajo83 gaat ook lekker zo te lezen, wie weet worden vandaag wel een paar baby's geboren! X

ja iri he. heb kvorige keer ook is een nacht gehad nou geloof me als dan weg is je word gek.
jij ging toch ook vandaag naar verlosk he, ging je toch ook vragen om te strippen? jij dan ook succes

Terug
Bovenaan