op de buik slapen.

Hee meiden.

Joëlla ligt het liefst te slapen op haar buik.
Overdag ligt ze in de box op haar buik te slapen, want dan ben ik er bij.
Maar s'nachts slaapt ze op haar rug in haar ledikantje.
maar omdat ze dus s'nachts op haar rug slaapt, slaapt ze veel korter als overdag als ze op haar buik slaapt.

Zijn er meer kindjes die op hun buik slapen overdag, of s'nachts??

Groetjes Mama van Joëlla.

ja rosalie ligt ook het liefst op dr buikje,ik heb haar 1 nacht op dr buik laten slpane en ze sliep super goed,maar ik niet haha,dan lig ik toch niet rustig,heel gek,ik heb mn zoontje uit eindelijk ook gewoon op zn buik gelegt,maar ik durf het toch nog niet,vind het wel eng.   overdag slaapt ze wel gewoon op dr buikje

Kennen jullie de aerosleeper? Het is een dun matrasje dat op je gewone matras gelegd kan worden en daarbij gebruik je dan ook de hoeslakentjes van Aerosleeper anders werkt het niet. Ik heb het al twee jaar in gebruik bij mijn dochter, het is heel fijn en ik snap niet dat het zo onbekend is bij velen. Het heeft de eigenschap dat een kind dat op de buik ligt gewoon door kan ademen, eventuele urine,  spuug of braaksel   vloeit meteen weg en je kind ligt altijd droog, bij koorts is de luchtlaag ventilerend. Verdere info kun je wel op internet zoeken of in de babyzaak krijgen. De kwaliteit is heel goed, ik heb het al zo vaak in de was gedaan, matras en hoeslakens, geen probleem.
Ze hebben ook iets nieuws voor in de maxicosi, tegen de hitte en zweet in zo'n warm stoeltje (ik heb geen airco in de auto).
Groetjes van Jeanne

hoi

mijn dochtertje van tien weken slaapt al vanaf dat ze twee weken is op haar buik ook
s nachts. De eerste keer vond ik het wel eng maar nu niet meer.
Je moet gewoon even kijken of ze hun hoofdje goed op kunnen tillen als ze op hun buik liggen en of ze hun hoofdje goed kunnen draaien dan zullen ze niet zo gauw stikkken.

groetjes saskia

Terug
Bovenaan