op de buik slapen

A

Anoniem

Guest
misschien een domme vraag, maar kan het kwaad als robin op de buik slaapt?
sinds hij zich kan omrollen in bed ligt hij vaak op de buik, maar vandaag was hij dus ook zo in slaap gevallen.
of is dat alleen bij pasgeboren baby's?

groetjes danielle

hoi daan

linsey doet het ook al een hele tijd. heb het op cb nagevraagd maar kon geen kwaad ze leggen zelf hoofdje opzij.
ze zeiden haar lekker zo laten liggen

groetjes danielle

Dit geldt idd alleen bij pasgeborenen. Die hebben vaak nog niet de kracht om het hoofdje goed opzij te draaien.
Chloë draait ook vaak op haar buik in bed en valt dan zo in slaap. Ik laat haar lekker zo liggen.
Sil

Ons dochtertje ligt nu ook vaak op de buik te slapen. Kan idd geen kwaad.
Wij hebben wel de earosleep in haar bedje, geeft me toch een geruster gevoel!

Hier ook hoor!!
Kont in de lucht!!!! Zo een lieffffff gezicht!!!!!

Groetjes Debby

het is inderdaad wel een heel lief gezicht, maar vind het wel een beetje eng omdat hij met het gezicht aan het voeteneinde ligt, en zo dus makkelijk onder het laken kan....
misschien ook een beetje over bezorgd...!
en ik kan het niet tegen gaan want hij doet het ook s'nachts, kan hem slecht vast snoeren aan zijn bed..hahaha

Dean ligt vaak op z'n buik in bed (en op z'n rug, z'n zij, aan het hoofdeinde, aan het voeteinde, overdwars, etc.). Hij draait dat zo dat hij altijd (in een slaapzakje trouwens) boven z'n lakentje ligt. Kan geen kwaad meer  hoor.

Groetjes,
Nelly.

quote: mama van robin reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-08-2007 19:07:48'));

het is inderdaad wel een heel lief gezicht, maar vind het wel een beetje eng omdat hij met het gezicht aan het voeteneinde ligt, en zo dus makkelijk onder het laken kan....
misschien ook een beetje over bezorgd...!
en ik kan het niet tegen gaan want hij doet het ook s'nachts, kan hem slecht vast snoeren aan zijn bed..hahaha

Ik leg B'Elanna dus zonder laken oid in bed. Als ze slaapt ga ik kijken en leg het alsnog over haar heen, ongeacht hoe ze ligt in bed.
10 van de 10x is het dus onderste boven  of overdwars. Ze zijn nu wel sterk genoeg hoor om zich óf eruit te wurmen óf jou te waarschuwen.

Groetjes Debby

Terug
Bovenaan