op de buik slapen

A

Anoniem

Guest
hallo ladies

mijn kleine mannetje was vaak s'nachts wakker, en wou dan op de buik draaien
ik vond dit heel eng en draaide hem terug.
nu is hij 7 mnd en slaapt hij altijd op de buik,
hoe slapen jullie kleintjes.
hij lag trouwens vanochtend na zijn slaapje op de dekens ipv eronder,
jaja het acrobaten gaat beginnen.

box omlaag, bed omlaag, traphekjes enz.

groetjes mascha

hoi hoi,
hier nog 2 buikslapertjes!! ze doen bijna niet meer anders. bereid je maar voor op het acrobaten. hier rollen ze in de breedt door het bed alsof ze alle ruimte hebben. en binnen 2 sec gaan ze van de ene hoek naar de andere.... heel grappig om te zien. maar idd alles naar beneden. de bedden gaan morgen naar de laagste stand.

groetjes,
petra

Heejj !

Janneke slaapt op d'r rug, in een slaapzak. En het einde stop ik onder het matras.
Gelukkig is ze niet zo beweeglijk. Ik zou het ook wel eng vinden als ze het hele bed doorkroop.
Misschien ook een  tip om het onder te stoppen aan het voeteneind? Maar ja, als  hij  zo beweeglijk is, is het er ook zo tussenuit.

hoi marina03

haha  dat instoppen onder het matras deed ik dus altijd,
maar daar doet dat kleine mannetje van mij niks op uit hoor.
hij draaid gewoon en dan is de zak gewoon helemaal strak gedraaid aan het einde.
nu stop ik hem dus niet meer in hij draait toch wel,
en slaapt ook veel beter op zijn buikje.
ik leg hem trouwens altijd op zijn rugje in bedje.

vandaag huilde hij en ik ging kijken lag hij met zijn hoofd naar het voeteneind boven op de dekens,
het is   echt een acrobaat.
hij probeerde vandaag ook om te gaan zitten maar viel toen weer om.
ik vond het eerst ook eng maar nu niet meer ik kijjk wel regelmatig hoor, maar hij kan zich zelf weer terug draaien en dat was waar ik mij eerst zorgen over maakte.

groetjes mascha

Onze oudste ging ook rond 7 maanden op zijn buik slapen. In het begin vond ik dat wel eng, maar hij is inmiddels 2.5 en slaapt nog altijd het grootste gedeelte op zijn buik. Ook hij kroop in zijn slaap zijn hele bed rond. Ik heb hem altijd een dikke slaapzak gegeven in de winter en geen dekens. Hij heeft het nooit koud gehad en kon lekker zijn bedje rond. Inmiddels slaapt hij alweer 4 maanden onder een dekbedje en gaat hij binnenkort naar een groot bed, daar is hij nu aan toe.

Stef (7 mnd) slaapt nog wel op zijn rug, ben benieuwd of hij ook op zijn buik gaat slapen.

Groetjes,
Susan

wij hebben in het begin wel een dekentje gebruikt, maar zelfs met een paar weken oud wisten ze zich daar uit te wurmen. sindsdien gebruiken we alleen trappelzakken. ik heb wel een thermometer hangen zodat ik zeker weet dat ze het niet koud krijgen. maar ze hebben ook een pyiama en rompertje met lange mouwen aan.

Hoi,

Olivia begint altijd op haar rug, gaat dan naar haar zij en draait ook regelmatig naar haar buik door!
In de creche vonden ze haar van de week ook al zittend te slapen in bed tegen de spijlen aan.  Ze slaapt in een rompertje, pyama en slaapzak. In bed doe ik haar ook nog onder een dekentje. Daar wurmt ze zich wel regelmatig uit. Olivia is bijna 9 maand oud.

Groetjes,
Eefje.

Hoi Moeders,
Ik heb een dochter van 9 maanden, omdat ze veel draait en rolt in bed en ik dat een beetje eng vind heb ik haar slaapzakje onder haar matras gestopt. Nu slaapt ze binnen 10 minuten! Een ideale tip dus zolang ze haar slaapzakje nog niet los kan trekken. :)
Gr Linda

Terug
Bovenaan