op de eerste dag van 2011

wil ik jullie alle goeds wensen voor dit nieuwe jaar. Ik ben benieuwd wat het ons gaat brengen,meiden die zwanger mogen raken,ook meiden waarbij het dit jaar nog niet zo gaat zijn. De leuke dingen,maar ook de minder leuke dingen die we gaan meemaken dit jaar.
Ik wens jullie veel liefde,wijsheid en gezondheid toe. Geniet van allles wat je wel hebt,hopelijk is het dan makkelijker om te gaan met de wensen die (nog)niet vervuld zijn.Ik heb echt het goede voornemen om dit zelf ook te doen!
heel veel liefs Fleur

Sluit ik mij volledig bij aan!

Voelen jullie je ook een stuk beter nu dat alle dagen achter de rug zijn?

x

ik vind het wel lekker dat alles nu weer gewoon is. Ik vind het altijd zo'n drukke maand.
Deze maand gaan we weer verder met IUI na een maandje rust.Ook wel weer spannend dus.

he fleur.

wat heb je dit mooi geschreven sluit me er helemaal op aan.

en ik vfoelde nu bter na de dgn voorbij zijn, ben alleen vanddag gevallen met fiets, dochter achterop. Zij gelukkig niks ik wel. Zwaar gekneusde schouder, schouderblade,bovenerm en baan alles aan li kant.Ze waren bsang voor breuyken maar dat is het dus niet. maar dit kan ook 5wkn duren. ben er lekker mee kkkkkkk gelukkkig vd wk nog gekust want ja vandaag enz lukt het niert meer.

xxxxxxxxxxxxxxxxxx

Terug
Bovenaan