op de fiets naar de diertjes

Vandaag was het zulk lekker weer, dus zijn we met Annique bij de dieren geweest.
En voor het eerst op haar eigen fietsje , en een lol dat ze had.
Het is zeker wel een kwartiertje lopen , en pas halverwege de terugreis wilde ze van de fiets af in de wagen.
Het was echt zo leuk.. het enige lastige was dat ze nog niet zo goed kan mee sturen, dus dat  was voor papa en mama wat zwaar, maar als Annique maar lol had dachten wij, en dat had ze zekers!
Dit gaan we zeker vaker doen.. heerlijk middagje was het.
Ook wel een tijdje geleden dat we hier tijd voor hadden gemaakt, even met z'n 3-tjes eruit.

mmmm .. nog ff bedenken of ik dit echt wel leuk vind

lastig hoor sturen.

beetje doorlopen papa............hup hup hup!

hallo eendjes ik heb broodjes in mijn kar voor jullie........ kommmmm maar!!!!!

als jullie nou denken dat ik mijn broodje met jullie deel.     aha dacht t niet hoor

liefs sandra
x annique

Hoi,

Hier vandaag het zelfde probleem met het stuurtje, vooral op de terug weg, maar ze vond het ook weer prachtig om op haar fiets te zitten. Nog even en dan scheuren ze op die karretjes.

Liefs Nanda

Ah...wat een leuk gezicht op zo'n driewielertje. Zat toevallig vanmiddag nog te zoeken op internet naar eentje voor Julian.
Laat Annique haar voetjes op de trappers staan? Er zijn ook driewielers met een speciaal bretje om de voetjes op te zetten als ze ze  niet meer in het rond willen doen. Maar dat lijkt me maar zo'n kort poosje, om daar zo'n ding voor aan te schaffen...

Ellen mv Julian

Hoi hoi,

Leuk he als ze op het driewielertje zitten.Ons Tess zit er ook nog maar sinds een week op en vind het ook keileuk.
Heel leuk fotoverslag hoor!!Wat een lekkere scheet is het ze toch.

Liefs Kitty en Tess

Terug
Bovenaan