op de fiets....

Hallo,

Stef moest afgelopen maandag voor zijn 9 maanden keuring. Hij heeft weer een dikke oke stempel op zijn spekbilletjes gekregen (72 cm en 9350 gram).

Aangezien hij al stevig zit wilde ik weten of hij al op de fiets zou mogen. En niet om er hele stukken mee te gaan fietsen, maar mijn man brengt Tijs en Stef op vrijdagochtend naar het kinderdagverblijf. Hij heeft geen rijbewijs en brengt ze dus te voet weg. Een kwartier heen, een kwartier terug en dan op de fiets naar zijn werk. Scheelt dus een half uur als hij dat op de fiets kan doen.

De arts ging Stef even testen. Hij zit inderdaad al flink stevig en kan zich ook al  vrij goed  in evenwicht houden, als hij uit balans wordt gebracht. Hij mag dus op de fiets naar het kdv. Maar verder raadde ze het nog af. Op de fiets heeft het nekje immers nog heel wat meer klappen te verduren, hoe voorzichtig je ook over drempels heen fietst. Maar dat is natuurlijk al heel fijn nieuws, scheelt toch veel tijd, en dus stress op vrijdagochtend!

Verder was ook alles goed.

Het zal niet lang duren voor hij gaat staan. Hij trekt zich in de box al overeind aan de spijlen tot op zijn knieen. Hij gaat bijna zelf zitten en kruipen duurt ook niet lang meer. Hij is dus heel druk bezig!

Groetjes,
Susan

Hoi Susan

nou dat word dus uitslapen s'ochtends voor je man? ha ha

heerlijk he als ze mee kunnen op de fiets?, Tarik zit al een tijdje bij mij op de fiets ook zit hij al stevig,
ik fiets trouwens al een tijdje met hem kleine stukjes even mijn dochter van school halen is aan de overkant.

Nou ik wens jullie veel fietsplezier

Groetjes mascha

Terug
Bovenaan