op de fiets

Hoi allemaal,

Eens een keer geen vraag, maar gewoon een leuk feitje.

Vandaag ben ik voor het eerst met ons meisje op de fiets weggeweest. Lekker dik ingepakt en ze vond het geweldig. Heerlijk om weer iets meer vrijheid te hebben en op de fiets weg te kunnen....

Wat leuk!!
Ik heb van de week ook een zitje van yepp gekocht om vandaag een stukje te gaan fietsen.
Had jij zo een windscherm ervoor?
Fijne zondag!

Ik ben al een tijdje aan het fietsen met de kleine man. Het is zo makkelijk, even naar de supermarkt op de fiets en daar in het zitje van de winkelwagen. Ik heb ook een yepp zitje met windscherm. Je merkt toch wel dat ze dan een stuk minder last hebben van die (koude) wind.

Ook wij zijn sinds vorige week actief op de fiets, heerlijk! (kleine stukjes natuurlijk) Eerst slofjes aangeschaft, anders te koud aan de voeten. Ben van mening dat je niet eerder slofjes nodig hebt dan wanneer ze iets kunnen lopen.. :) Maar nu toch voor buiten aangeschaft.
Liefs

Kunnen jullie kindjes allemaal al zitten? Wij hebben t wel geprobeert maar vond gaar toch wat onstabiel. nukn ze wel zos op de grond zitten....ongeveer 5 min...

@vierzwanen: Wij hebben inderdaad wel een windscherm, zonder windscherm vind ik het ook veel te koud voor haar. Wij hebben alleen een zitje van Bobike.Deze week kon het helaas sowieso niet vanwege het weer.

@1esara: ons dochtertje kan al denk ik zo'n 1 1/2 maand zelf gaan zitten, dus dan kan het. Maar onze oudste ging pas zelf zitten toen ze 10 maanden was en toen hebben we ook tot 10 maanden gewacht met fietsen. Elk kind op zijn/haar eigen tijd zitten.

Terug
Bovenaan