op de helft

Hoi meiden,

Jeetje ik ben nu op de helft,in het begin dachtik het schiet niet op en nu ben ik 20 weken.

gisteren hebben we de 20 weken echo gehad en alles is goed met onze kleine uk.
we hebben niet kunnen zien wat we krijgen,hij/zij had steds de handjes ervoor,het moet dus echt en verassing blijven.

wel gaaf om alles weer te zien alles zit erop en eraan organen groeien goed.

ik ga nu echt genieten,voel de kleine nu ook heel goed.

Op mijn bekkenklachten na en te lage bloeddruk is alles top,nog maar 2,1 kilo bijgekomen deze 20 weken...

nu op naar de laatste 20 weken....
 
Wat een heerlijk gevoel om je kleintje te zien en zelf te kunnen zien dat alles erop en eraan zit he... Ik mocht vorige week voor de 20 weken echo en ben een stuk rustiger en geniet er meer van nu ook besef ik in ene heel goed dat ik straks mama word.... ook nog maar weinig aangekomen dus ik ken er nog 1 hier..op naar de laatste 20 weken...geniet er lekker van
 
Hi Rian-Sanne,

Ik ken je nog van het zwanger-worden forum...
Wat een supergoed nieuws!
Haha, en die handjes ervoor, precies tijdens die echo ook, nog steeds een verassing dus! Ga je nog een pretecho laten maken om er toch achter te komen of blijft het gewoon een verassing?
Supergoed ook dat je nog maar zo weinig aangekomen bent, heel netjes!! Lekker genieten nu meis, het is je gegund!

Liefs,
Marieke (huggy)
 
Hoi Marieke,

We denken er over een 3d/4d echo te laten maken.
We willen het niet weten moet een verassing blijven,ik ben natuurlijk wel nieuwsgierig....maar ja wie is dat niet...

Sta er zelf ook van versteld dat het met de kilo's zo goed gaat had iets heel anders verwacht,maar ja alles wat er niet aan komt hoeft erna ook niet meer eraf..kan ik dan gewoon doorgaan voor die laatste kilo's die ik nog kwijt wil.

Ik ben ook heel blij dat ik op de heft ben,nu aftellen tot de 40 weken...

Hoe is het met jouw???

gr Rian

 
Hi Rian,

Wat tof dat je het een verassing wil houden, dat hoor je tegenwoordig niet vaak meer, maar leuk dat jullie nog een 3D/4D echo gaan laten maken! Mooie herinnering voor later.

Tijdens de zwangerschap van m'n zoontje ben ik in totaal 6kg aangekomen gewoon normaal gegeten al die tijd, na de bevalling was ik 6kg lichter dan mijn start gewicht, we waren beide kerngezond... Het is natuurlijk per persoon verschillend, maar het is echt niet nodig om veel aan te komen.

Maar gaat goed hier! Ik ben inmiddels op een kwart van m'n zwangerschap, 10 weken vandaag! We hebben al 2x een mooi kloppend hartje gezien en het kleintje zien bewegen, over een week termijnecho. Ik vind het wel superspannend hoor sinds de miskramen, maar we zijn nu al verder dan de andere keren, en het voelt nu ook goed!

Wanneer ben je uitgerekend?

Liefs,
Marieke
 
Terug
Bovenaan