Op de helft.....

Yessss......vandaag 20 weken en dat betekent op de helft van de zwangerschap. Waar blijft de tijd?! Hoop dat mijn 2e helft net zo voorspoedig verloopt als de 1e en dat ik nog meer kan genieten.
Heb van de week al twee keer gehoord dat ik er zo goed uitzie en dat doet een mens goed om te horen. Vooral als het een man is die het zegt....;).

We gaan aftellen!!!!!!!

Gaaf gevoel he! ik ben vandaag ook 20 weken. ik hoop ook dat het zo voorspoedig blijft gaan en stiekem ook wel een beetje dat de tijd zo snel blijft gaan. Wat moet het heerlijk zijn om straks onze baby's te kunnen vasthouden! maarja er is nog genoeg te doen dus die 20 weken komen wel prima van pas haha

Hey meid,

Wat vliegt de tijd he? De eerste weken kruipen voorbij en nu gaat het opeens zo vlug. Idd aftellen geblazen! Ik ben morgen 20 weken maar voor mijn doen al ruim over de helft, zo'n gek idee dat ik over 16/17 weken (of eerder) m'n kindjes al in m'n armen heb. Heb jij dat ook?

Nou, zo'n compliment is natuurlijk nooit weg! :)
Fijne dag vandaag! Nog leuke plannen?

Liefs Lynn.

@Lynn: jij bent al over de helft natuurlijk ;). Kan me nog helemaal niet voorstellen dat ik straks niet meer zwanger ben maar ons wondertje in levende lijve kan zien. Ben zo nieuwsgierig naar hoe het eruit ziet en hoe zijn /haar karaktertje is. Idd een gek idee dat er dan een klein mensje bij ons is dat zo afhankelijk van je is.

@ mama2be21: hoop idd dat die laatste weken ook zo snel gaan. Maar als je achterom kijkt is dat ook vaak zo.
En veel te doen? Hoe kom je er bij.....proest,....pffff, met die energie die ik heb (not) wil ik daar niet aan denken!

Nou meiden, ik ga mijn bedje uit, ontbijten en dan even de stad in. Heb nog een zwangerschaps spijkerbroek besteld die ik op moet halen en als je dan toch bij Prenatal in de buurt bent....

Wat een gaaf idee dat je al op de helft bent. Ik moet nog ander half weekje wachten. Ik heb het idee dat alles nu af moet zijn. Nu voel ik me goed dus nu moet alles geregeld zijn.

Ik heb er ook zo zin in om het kleintje te zien. Mijn drie kids zijn totaal verschillend en ik ben zo benieuwd op wie dit meisje gaat lijken, of op helemaal niemand............. Mijn oudste lijkt veel op mijn man, mijn jongste veel op mij en de middelste heeft niks van ons. Ja, mijn karakter van vroeger. Er is zelfs een moeder op het schoolplein geweest die zei dat ze niet van ons samen kon zijn. Behoorlijk brutaal, maar ze wist zogenaamd zeker dat twee mensen met donkere ogen geen blauw ogen kind konden krijgen. Ik moest er om lachen, beetje stom van die moeder. Ik en mijn man hebben inderdaad bruine ogen, maar onze ouders, broers en zussen hebben blauwe ogen. En mijn man heeft een klein beetje blauw, groen en grijs in zijn ogen.

Op naar de tweede helft. En laat maar lekker groeien.

@Essie: gut, krijgen we de kleur ogen theorie weer....idd knap brutaal om zoiets te zeggen. Wat grappig dat jullie kids zo verschillend zijn. Ik hoop dat het op mijn man lijkt: donkere haartjes en bruine ogen.
1,5 week is zo om joh en dan mogen jullie ook af gaan tellen.

hey meis,

ik ben vandaag ook precies 20 weken, heel stiekem hoop ik dat de beep wat eerder komt. ben het zo vreselijk zat. klinkt echt ondankbaar als ik dit zeg maar heb er echt nog geen moment van genoten. de tijd kan mij niet snel genoeg gaan!

xxx

Nee Deb, dat meen je niet? Waarom niet? Tja, een vriendin van mij vond zwanger zijn ook maar niets. Ik heb in het begin ook niet genoten hoor, die onzekerheid of alles goed gaat, gezeur in het zkh ivm de combinatietest kortom een hoop stress. Nu vind ik het heerlijk!

Terug
Bovenaan