Hoi Meiden,
Hier weer eens een berichtje van mij. Vanochtend hadden we een afspraak met de gyneacoloog omdat we weer een hele lijst vragen hadden verzameld. We hebben haar onze twijfels over IUI voorgelegd en nog wat vragen gesteld.
Om een lang verhaal kort te maken.......we zijn per vandaag op de wachtlijst IVF geplaatst. Normaal gesproken kom je hier pas op na je laatste IUI en we hebben er nog 2 te gaan maar ze was ons gewillig dus wij komen er nu op en kunnen in de tussentijd nog die 2 IUI's proberen.
Ze kon ook niet verklaren hoe het kan dat we in december 2004 op de natuurlijke manier zijn zwanger geraakt en nu bijna een jaar later ondanks 4 IUI's en goede timing van onze kant buiten de IUI's er nog geen resultaat is. Ze gaf ook aan dat zwanger worden van zoveel factoren afhankelijk is en dat ze lang niet alles weten. Omdat we lichamelijk toch wel het een en ander mankeren (slecht zaad, 1 dichte eileider, oorlogsslijm) stelde ze voor om dan vast aan IVF te gaan denken maar in de tussentijd de IUI's nog wel af te maken voor het geval dat het per ongeluk toch lukt.
Als de IUI niet lukt (en dat verwachten wij) dan krijgen we in maart een oproep voor het IVF gesprek en hebben we in april de 1e IVF. Als ik nu bedenk dat het oktober is en we in februari 3 jaar met de pil zijn gestopt dan wordt ik helemaal gek. In april wordt ik 32 en dat voelt ook niet echt lekker moet ik zeggen.
Weet niet zo goed of dit nu goed of slecht nieuws is...
Lfs inge