op de lijst

A

Anoniem

Guest
Dag meiden de duivels zijn weer geariveerd hoor,wordt er zo moe van!!!ben echt bang dat het me nooit gaat lukken.mag ik weer op de lijst manuela 27 jaar ronde 11. 21 dec,bedankt meiden gr manuela

balen balen balen hé...als ik dit zo lees dan denk ik...ppffff......jonge meid van 27 en dan al naar ronde 11 wat zou je nu in ronde 12 anders moeten doen om het dan wel te laten lukken hé!
Wij gaan nu ronde 5 in dus nog niks aan de hand maar als ik denk dat wij misschien een keertje richting ronde 11 zouden gaan zou ik denk ik net als jij er écht mijn vraagtekens bij zetten en er moe van worden!!!!!

Toch zou ik proberen de moed erin te houden, niks is ondenkbaar natuurlijk, die dag zal vast komen dat je dit alles snel "vergeten" bent door een positieve test!

Kop op!

Groetjes Kaa

Hi Manuela,

Shit joh......Je hoopt steeds weer...
Ik ga deze maand enorm voor je duimen.

Knuffel Flower

bedankt meiden!!ach als de duivels weer voorrbij zijn denk ik er weer positiever tegenaan,ben in aug geopereerd en ze zeggen dat de narose nog in je leichaam kan zitten,wie weet ligt het daar aan.sucses meiden gr manuela

Hoi Manuela,

Ik vind het ook heel erg rot voor je. Wat duurt het toch lang hè... Ik ga weer voor je duimen.

groet, Inge

zeg hallo dat kan niet hoor nou nog de nacose in je lichaam hahhaahah dat kan niet je moet gewoon gedult hebben en je mag wel opschieten want 27 jaar wow das echt geen jonge meid meer hoor kaa
haha het komt wel

het zal vast als een geintje bedoelt zijn,maar als je al 11 rondes bezig bent,is dat niet leuk,en een narcose kan wel een jaar in je lichaam zitten.
gr manuela

Terug
Bovenaan