op de pot!

Hiya mommas!

ja ja vandaag is Max voor het eerst op de w.c. gegaan. Paul was vroeg op met hem en Max zei op een gegeven moment "papa poop" dus Paul checkt z'n luier maar er zat niks in. Dus gewoon om ff te proberen zet ie Max op de w.c. en zowaar....meneertje roep "Jaaaaa plassen" (geen poep dus, maar ach, details) Vervolgens pakt Max wat w.c. papier en gaat met een ernstig gezicht zichzelf af zitten te vegen. Hahaha hij was zo trots dat ie meteen mijn slaapkamer binnen kwam lopen roepend 'Mama! plassen toilet"
Pff hij wordt ineens wel heel snel een "echt" mens ,hij lijkt vooral heel volwassen als ie 's ochtends zijn slaapkamer binnenloopt en hij heel duidelijk zegt "goodmorning" of "hi, how you doin?"

Ajuus, ilja

Hahahaha Ilya: een écht mens............ de afgelopen twee jaar met een baby/toddler vond je nog niet echt genoeg?

Knap hoor van max, op de plee plassen! En dan heeeel stoer ook de boel nog afvegen, aaaahhhh liehief!

Groetjes
Susan

ps: kom je deze zomer ook nog naar Nederland?

haha doet me aan Joey denken van Friends, hey, how you're doing

wat super dat ie het ineens zelf aangaf!! en dan nog vegen whahahaha ik zie het voor me!

liefs Jenneke

Ja, hahaha, ik moest ook aan Joey denken: Ey, how're you doin? Hahaha!
Goed hoor, Max, en ook gelijk al op de wc! Ach, en poep of plas... het moet er allebei uit hoor!

Groetjes,
Ellen mv Julian

das goed van Max!
Ik hou het ook in de gaten van Enzo, zodra hij het gaat aangeven dan vlieg ik gelijk met de pot door de kamer! Maar hij staat nu nog stilletjes in een hoekje moeilijk te doen met een rood hoofd en zegt achteraf "kakken".... te laat dus... Ik moet nog ff wachten, hi hi

liefs di silva

Hiya mommas!

Haha di Silva, ik kom niet meer bij om jouw omschrijving van Enzo, zo stilletjes in een hoekje moeilijk staan te doen met een rood hoofd. Dat is zo herkenbaar. (Max doet meestal ook nog zijn handen voor z'n ogen zodat wij hem niet kunnen zien, een soort van struisvogel poeptechniek...ofzo)
En inderdaad dames, ik moet ook altijd aan Joey denken als Max dat zegt, hahaha dat belooft wat voor de toekomst, alhoewel ik er wel vanuit ga dat Max nu al op het zelfde intellectuele niveau zit als Joey.

Ik denk niet dat een tripje naar Nederland erin zit deze zomer. Met de Euro zoveel hoger dan de Dollar, en de gasprijzen die hier (voor Amerikaanse maatstaf) de pan uitrijzen (reizen? haha weet het ff niet) is een ticket op het moment veel te duur. Het is ongeveer 1200 Dollar per persoon. En 3600 dollar voor alleen maar de vliegreis is echt iets teveel van het goede.....helaas pindakaas :-(

Ajuus, ilja

Hoi hoi,

Knáp van Max zeg,al een echte "grote"vent hoor!!!

En hier is het net wat Evelien zegt,veel belangstelling maar nog geen actie.Tess knalt alles nog lekker in haar pampertje.

Liefs Kitty en Tess

Terug
Bovenaan