op de val reep toch nog een jan mama

hallo dames,

het wachten bij ons is voorbij. afgelopen dinsdag zijn we de trotse ouders geworden van dochter Jersey. nadat ik maandag toch nog naar de gyneacoloog ben overgedragen ivm dat mijn bloeddruk ging stijgen, vond ze het tijd worden dat ze kwam. wel wat heisa geweest tijdens de bevalling. ben even blijven steken op 8 cm, maar na een lancering(tijdens een wee riep ik dat ze eraan kwam en de verpleegkundige kon haar net op tijd opvangen) alles met haar goed.
met mij ging het alleen wat minder, mijn moederkoek zat nog voor de helft vast en deze is helaas op de ok verwijderd moeten worden. hierdoor in het ziekenhuis moeten blijven. 's morgens begon jersey geel te zien, maar gelukkig na 1 extra nacht in het ziekenhuis zijn we op donderdag naar huis gemogen. ze is wel klein. 2575, maar gaat goed. mama moet alleen nog even bijkomen van alle emoties.

gr ellen

Hoi Ellen,
van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje, leuke naam trouwens! Kan me voorstellen dat je nog even bij moet komen van al die gebeurtenissen, wens je nieuwe gezinnetje heel veel geluk en voorspoed!
groetjes, Eline

Terug
Bovenaan