Op de valreep toch nog even mogen spieken

Hey,

Dinsdag bij vk geweest en die wilde toch nog een groei-echo voor de zekerheid. Vandaag de echo gehad. Gelukkig was alles goed, alleen krijgen we een kindje met extreem lange benen. Maar ja, dat heeft mama ook ;)

En eindelijk, met bijna 36 wk zwangerschap, weten we het geslacht van ons kindje! Nadat ze het op de 20-weken echo en op de 30-weken echo goed verborgen wist te houden, kon ze geen kant meer op vandaag: Inderdaad, we krijgen weer een meid :D

Ik wordt gewoon een meidenmoeder :):):)

Moest even mijn blijdschap met jullie delen!

Liefs,
T

Hoi lieve meid,

Wat een supernieuws!!!!! Leuk om weerveven te horen dat alles goed gaat :)!! En ja, lange benen, dat klopt ;).

Ik ben nu ruim 10 weken, dus nog even geduld hebben voor we kunnen ontdekken of Julia een zusje of broertje krijgt!!

Succes met de laatste paar weekjes en laat je het wel weten als de kleine meid er is?

Heel veel liefs,
Marit

Wat leuk dat jullie nog eventjes mochten gluren naar de beeb en wat fijn dat alles goed was!

straks 2 meiden, wat ontzettend leuk zeg!

Succes met de laatste loodjes en geniet nog eventjes van je zwangerschap!

Groetjes Essje

Wat fijn om te horen dat 't goed gaat! Kun je het zelf nog een beetje volhouden?? Veel succes nog met de laatste loodjes!
Liefs

Ah super meid dat alles zo goed verloopt.

REn weer een kleine meid erbij.... je bent er voor in de wieg gelegd he

Succes met de laatste loodjes en de bevaliling alvast..

Liefs

hey,

volhouden? Mag ik even klagen :p
Ik merk wel dat het me veel zwaarder valt dan de eerste keer. En dat mijn tuin 2 weken terug al af zou zijn, en nu nog steeds voor de helft modderpoel is speelt ook wel mee. Mijn katten maken een paar keer per dag een zandbak van mijn huis ;)

Ik kijk wel uit naar de bevalling!! Raak ik tenminste weer dat extra gewicht kwijt, wat er nu steeds voor zorgt dat ik last heb van alle gebieden rondom mijn buik ;)

Liefs,

T

Tuurlijk mag je klagen :)! Denk inderdaad dat een eerste makkelijker is, dan kan je gewoon zitten/slapen als je daar behoefte aan hebt, maar met zo'n peutertje komt dat er vaak niet van, of wel?

Maar ja, inderdaad, nog eventjes volhouden...

Heel veel liefs
Marit

Terug
Bovenaan