Op de verloskamer gelegen......

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Gistermiddag moest ik weer naar de vk voor mijn wekelijkse controle, nu heb ik woensdag op donderdag nacht bijna de hele nacht last gehad van voorweeën, die erg regelmatig kwamen, en toen ik dat tegen haar zei vroeg ze direct hoe actief de baby nog was. Ik zei toen die is vandaag erg rustig voor zijn of haar doen. Toen bleek er ook nog eiwit in mijn urine te zitten, en hou ik te veel vocht vast. Dus toen wilde de vk dat ik toch even naar het ziekenhuis ging voor een hartfilmpje van de baby.
Nou en daar lag ik dan om 4 uur op de verloskamer......half uur lang aan de monitor. Gelukkig was de hartslag van de baby prima in orde!!
Toen wilde de gyn nog even een echo maken om te kijken hoeveel vruchtwater ik nog had en of alles met de placenta nog in orde was.
Dus ook nog een echo! Gelukkig was dat ook allemaal nog goed, wel veel minder vruchtwater...........dus, misschien..........
Placenta doet het ook nog goed voor het einde van de zwangerschap.

Tegen uuurtje of 6 waren we weer thuis.Rare middag, maar wel blij dat alles goed is en ze toch alles goed in de gaten houden. Nu hoop ik echt dat ik de verloskamer gauw weer van binnen zal zien, maar dan voor het echte werk!!!

Veel liefs Hilma.

he hilma,
dat was wel even spannend dan.
ik hoop ook voor jou dat je binnenkort het echte werk mag gaan doen.
het komt voor ons allemaal zo dichtbij nu.
vooral als er al zoveel bevallen zijn van het dec forum besef je dat.
gr lisette

Hoi Hilma,

Gelukkig maar dat alles goed is met de kleine en wie weet dat je inderdaad binnenkort weer daar ligt maar dan voor het echte werk!!

Doe het rustig aan!! (kan ook bijna niet anders hè ).

Groetjes,
Rosanne

het gaat opschieten he. Je bent vast snel aan de beurt voor het echte werk!
rust nog maar even goed uit!!!

Denk nu nog maar even aan jezelf meis, ondanks dat je nog 4 kinderen hebt en dat dat heel moeilijk is. Ik hoop voor je dat je snel mag gaan bevallen en je kleine wonder in je armen kunt houden.

Hee Hilma,
Ik had vorige week ongeveer dezelfde ervaring. En ook al wil ik liever thuis bevallen, die kleine wiegjes maakten toch wel dat ik ook dacht: kom maar op!
Maar ook bij mij zag alles er goed uit, dus weer terug naar huis.
Wel een dubbel gevoel had ik hoor, ik was er wel klaar voor!
Maar jee, wat is het heet in zo'n ziekenhuis!!
Nog een weekje te gaan...
Groetjes Soela

Jááááááá!!!!!
Het was er echt bloed heet op die verloskamer !!!
Kan me dat van de vorige keren niet meer herrinneren, maar gisteren lag ik echt te zuchten van die hitte, rode wangen!!! Leek net of ik koorts had! Heerlijk om toen weer even buiten te lopen!!
Enne, ik doe echt rustig aan nu, heb vandaag alleen nog maar eten gekookt en een paar wasjes gedraaid, voor de rest koffie zitten leuten met m'n jongste twee, televisie gekeken samen, boekjes gelezen, enz....
Bedankt voor jullie reacties!!

Liefs Hilma.

Terug
Bovenaan