op de weegschaal gestaan....joepie...

A

Anoniem

Guest
Vanmorgen bij de huisarts op de weegschaal gestaan en wat was het resultaat.... ik zit nog 2 kilo boven m'n streefgewicht... JOEPIEEEEE.
Ze zeggen toch altijd dat boven je 35ste levenjaar, de kilo's er moeilijker afgaan. Dus niet, ze vliegen er echt af. Ik doe er helemaal niets voor en ik ben nu zeker 20 kilo minder als het gewicht wat ik had op het einde van de zwangerschap. Ik was ongeveer 12 kilo aangekomen en nu 20 eraf. Ik ben goed.... . Nog 2 kilo en dan zit ik op mijn goede gewicht voor mijn lengte. Ik ben benieuwd of ik er nog meer af ga vallen. Op mijn oude dag wordt ik nog slank.

Liefs,

Annemiek

Jeetje, goed joh!! Maar niet te veel meer afvallen he? Er moet nog wel een Annemiek overblijven!

groetjes Sonja

goed heej.dat geeft de burger weer moed he.ik moet er nog 5,maar die zitten me eigenlijk niet in de weg.
groetjes karin

Er zal nog genoeg Annemiek overblijven hoor. Maar ik lig echt gevouwen. Ik heb in jaren dit gewicht niet meer gehad. Het lukte me niet om in de buurt van mijn streefgewicht te komen. En nu wel. Dus ik helemaal happy.

Wauw. Kan me goed voorstellen dat je blij bent. Ik ben jaloers... dat wil ik ook.

wat knap van je zeg ik wil ook wel zo veel afallen
maar je moet wel uit kijken hoor dat je er niet zo uit gaat zien hihi

nee grapje vind het echt knap dat iemand dat zo lukt

gr stephanie

Jeetje, wat een foto Stephanie... lijkt me niet  gezond zo dun.

nee denk het ook niet whaha staat op google alemaal

gr stephanie

Terug
Bovenaan