Op de zij slapen

<p>Onze kleine man slaapt steeds beter door, alleen één probleem; hij slaapt voortaan op zijn zij en lekt daarom door (voorheen nooit). Iemand tips? Hij wordt hierdoor namelijk onrustig en daarna wakker (logisch) en kan de slaap niet meer echt vatten ondanks dat hij nog heel moe was. </p><p>We gebruiken al een luier een maat groter, romper zit niet te strak, hem dwingen op zijn rug te slapen dmv speciale dekens vind ik eigenlijk geen optie. </p>

Bedankt voor de tips. Ben alleen bang dat dexe vooral zijn voor als een baby erg veel plast en daardoor doorlekt of op de buik slaapt. Nu lijkt het aan de zijkant waar de luier op zijn dunst is eruit te lekken. Dacht zelf misschien luierbroekjes omdat die beter aansluiten opzij maar blijft daar dun, iemand daar ervaring mee? 

Die van mij lekt ook die pisr onwijs veel smachts dus wij verschonen heb voor dat we naar bed gaan dan is die luier al helemaal vol dik vol miss gewwoon verschonen

Ik heb wel eens iemand gehoord die een maandverband erover heen deed op de ‘lekplek’, Je zou er een in de romper kunnen plakken op de hoogte van de heup, zodat het over het dunne gedeelte van de luier valt? Ik overweeg het bij mijn dochter, die vooral op haar buik slaapt en wakker wordt van ‘optrekkend vocht’, luier is daar ook op 1 plek echt helemaal vol en top zwaar, terwijl hij op andere plekken nagenoeg droog blijft.

Terug
Bovenaan