Op een leuke manier het zwangernieuwtje vertellen! Tips?

Hoi,
Weten jullie nog een leuke manier om te vertellen dat we zwanger zijn aan de aankomende opa en oma?
Bij de eerste hebben we een EHBO&O koffertje gegeven. Eerste Hulp Bij Opa & Oma. Met een knuffel, een luier, billendoekjes, slabber, babyzeep, sokjes een zalfje, en het boekje van Nijntje bij opa en oma! Dat was meteen een groot succes!
Bij de tweede heb ik mijn vader op mijn verjaardag de echo in handen gegeven, waarop anderen al meteen begonnen te juichen die hadden het eerder door als hij hahaha! Ook leuk, wist meteen iedereen het! Maar ja nu bij de derde weet ik niet wat voor reactie ik kan verwachten! Dus iemand een subtiele tip!!! of laat weten hoe jullie het verteld hebben
gr bowi

Hoi hoi!
Wij hebben een fotolijstje met het gedichtje hieronder gegeven. We hadden 4 fotolijstjes voor iedereen eentje. Dat was heel grappig, want bij de opa's duurde het wel even voordat het kwartje viel! Misschien kan je hier iets mee? x Maris

Hallo daar!

Het is hier donker, het is hier puik Ik ben net terug van vakantie en gelukkig is het hier ook warm
in mama's buik.
Ik moet nog veel groeien
want ik ben nog maar heel klein.
Ik vind het leuk dat jullie
mijn opa en oma zullen zijn.
Jullie kunnen me nog niet horen,
jullie kunnen me nog niet zien,
In december word ik geboren
mag ik dan in dit lijstje misschien?

Hoi.

Hier zul je niet veel aan hebben omdat het jullie 3de kindje is, maar wat wij bij deze zwangerschap (2de) hebben gedaan: blauw met roze badeendjes gekocht en die een strikje met een kaartje om gehangen. Lieve opa en oma binnenkort ben ik niet meer in mijn (foto van een) eendje.
Iedereen snapte hem gelijk, behalve mijn schoonmoeder die las het na heel vaak lezen voor en zei: lieve opa en oma binnenkort ben ik niet meer in mijn bathroom.
Haha zo appart dat je bij een foto van een eend bathroom zegt.
En we hebben een t-shirt laten maken me daarop de tekst: Stoer, ik word een grote broer!

Succes, laat je nog weten hoe jullie dit grote nieuws hebben verteld?

Liefs

Dat is wel heel toevallig, ik heb voor mijn zoontje ook een shirt laten maken met 'Stoer, ik word grote broer!"en voor mijn dochter 'Blij, ik krijg er een broertje of zusje bij!'.
Deze mogen ze volgende week aan naar school, mits alles goed blijkt te zijn op de echo vandaag natuurlijk!
En wij hebben een foto gemaakt van de zwangerschapstest en deze in een lijstje gedaan en aan de opa en oma gegeven. Hahaha, eerst zagen ze niet wat het was...maar met de leesbril erbij kwam er een grote glimlach.!
Verder hebben wij het nog aan niemand verteld....eerst vandaag afwachten, maar dan kan ik het waarschijnlijk niet lang meer voor mij houden!

Groetjes

De eerste keer (helaas in miskraam uitgelopen) hebben we bij een bezoekje van die chocolaatjes met roze en blauwe muisjes erop in een bon bon doosje mee genomen.
Ik zei: we hebben iets lekkers voor bij de koffie...
Alleen mijn hand bibberde zo erg van de zenuwen dat mijn moeder het niet eens in de gaten had, die lette alleen op mijn hand hahaha... Mijn vader zag het wel meteen.
Deze keer hebben we de eerste echo afgewacht en omdat "het" op skivakantie met mijn ouders was gebeurd zei ik: O ik heb nog een leuke foto van de vakantie.. En toen gaf ik de foto van de echo.
Helemaal blij natuurlijk, erg leuk!

Succes in ieder geval met vertellen, ben benieuwd hoe je het uiteindelijk gaat doen!

In het boek van claudia de breij (krijg nou tieten) stond een hele leuke tip: (trouwens een echte aanrader dat boek)
Een taart laten maken met daarop de uitgerekende datum. Vond het zelf wel een heel leuk idee. maar toen ik het boek las hadden wij het al verteld

Wij hebben een koffiemok gekocht, met daarop tekst, voor de liefste opa/oma met daarin een lekkere zak snoep.

heej
wij willen het deze week ook al gaan vertellen,
ik heb het boek gekocht, "mam, je word oma!"
van carry slee..
we zijn gisteren met moederdag niet geweest,
dus dit is hun moederdagcadeau!
mooiste cadeau wat er is dacht ik :)
liefs

Wij hebben gisteren met moederdag beide moeders een slabbetje gegeven met de tekst: ik word oma!
geweldig om te zien hoe blij ze zijn. Voor beide moeders is het het eerste kleinkind.

Terug
Bovenaan