OP EEN POTJE POEPEN!!

Omdat mijn dochter tegenwoordig aangeeft dat ze aan het poepen is, en al een keertje in bad ging staan en 'Bah' zei voordat ze ging plassen hebben we een potje in de badkamer staan. Daar zetten we haar, voordat ze in bad gaat op, zodat ze er alvast aan kan wennen. In het begin stond ze dan meteen weer op, nou ja, dan niet...

Zit ze op het potje, gewoon te poepen!!!! nog geen 16 maanden, en ze heeft voor het eerst op een potje gepoept...

Ik ben echt helemaal verbaasd!!! Wat ontzettend goed van haar :)

Liefs,

T

(ps. sorry, ben zo trots, moet het gewoon even kwijt!!)

Wow!!! Das knap van haar! Kan me voorstellen dat je zo trots als een pauw bent. Ben benieuwd of het een gelukstreffer was of dat ze het echt door heeft! hou je ons daarvan op de hoogte?

Wauw zeg, wat super!!
Ik heb beneden op de wc een potje staan, dat ze er even op kan gaan zitten als ik ook op de wc zit. Maar lang blijft ze echt niet zitten.. :)
Liefs

Leuk wel goed hoor!ik zelf en mn zus waren met 1,5 jaar zindelijk,dus ik dacht ga ik bij mn dochter ook proberen,ook vanaf 1,5 op het potje plassen en soms poepen maar jammer genoeg was het van korte duur en werd ze 3 maanden voor dr 3de verjaardag pas zindelijk,wil je niet ontmoedigen want heteen kan wel hoor!alleen wat Essje al schrijft kan ook een toevalstreffer zijn,maar begrijp dat je trots bent en dat mag ook!was ik destijds ook hoor.ik hoef het nog niet te gaan proberen bij Kyandro want die word soms zelfs boos als ik hem uit de poep haalt haha...nog niks geen last van laat staan dat ie het aangeeft haha...

liefs jootje

haha.. ze hoeft van mij ook helemaal nog niet zindelijk te worden. Sterker nog, ik ben zwanger, dus zelfs als het al zou lukken grote kans dat ze dan in augustus weer een terugval krijgt...

maar nog steeds: ik vind het zo goed dat ze het gewoon snapte! Het betekend natuurlijk niet dat ze snapt dat alle behoefte op het potje gedaan moet worden, maar het betekend wel dat ze snapt waar het potje voor dient...

Ben gewoon trots dat ze heeft gepoept toen ik zei: "ga maar poepen". Ze weet dus wat poepen is... Dat vind ik al best een hele grote stap!!

Liefs,

T

Wat leuk dat ze echt al zoveel dingen begrijpt! Heel mooi!
Warren is totaal nog niet bezig met poepen/plassen, behalve dan door het mij soms onmogelijk te maken tijdens het verschonen.... Ook doet hij soms wel eens in bad een plasje, maar ook dat kan hem hooguit eventjes boeien, op dezelfde wijze waarop een openstaande kraan of een straal uit een gietertje boeiend is.

Komt allemaal wel, maar ik ben wel heel nieuwsgierig wanneer hij het doorkrijgt! Voedsel d'r in vindt hij gelukkig al wel heeeeel boeiend..!

Liefs,
Evje

haha.. hier ook zoeen die voedsel erin ook errug boeiend vind. Als het aan mijn dametje lag, dan was ze de hele dag door aan het eten.
Zijn op vakantie geweest met vrienden, en hun kleine eet echt de hele dag koek snoep en chips, en dus geen brood en avondetne, want dan zit hij vol...

Mijn dame at de hele dag met hem mee (tsja, dat kan je niet tegenhouden), maar at ook nog eens haar brood en avondeten op :p

Liefs,

T

Terug
Bovenaan