op een roze wolk, maar is het ook waar?

ik zit volledig op een roze wolk nadat mijn man en ik hebben besloten om toch voor nog een kindje te gaan. deze keuze heeft wel wat voeten in de aarde gekost. onze eerste zoon, nu 4 jaar, kwam totaal ongepland ik was 20, zat nog op school en mijn man (toen vriend) was net begonnen bij zijn eerste baan. we woonde destijds nog in een studenten huis en wisten na 15 weken pas dat ik zwanger was. Nu is alles anders maar toch ook niet, na de geboorte van mijn zoon ben ik weer gaan studeren nu zit ik in een tussenjaar en is het de planning om in sep 2012 weer te beginnen. het was daarom erg twijfelen om wel of niet aan nog een kindje te beginnen maar om nog 4 jaar te wachten was voor ons eigenlijk geen optie.

Sins dat wij hebben besloten om voor nog een kindje te gaan zitten we beide op een roze wolk. eerste kleertjes zijn al gekocht en we weten nog niet eens of ik zwanger ben. Ik kan niet wachten tot ik kan testen, ben echt aan het aftellen. afgelopen dinsdag werd ik erg misselijk wakker en sins dien elke dag misselijk ook zijn mijn buik en borsten wat opgezet en heb ik soms krampen in me buik. dit heb ik normaal nooit als ik ongesteld moet worden. of dit alles nu komt omdat we er zoveel mee bezig zijn of omdat ik echt zwanger ben geen idee. ik blijf ook steeds tegen mezelf zeggen probeer niet te opgewonden te zijn kan ook nog niet zwanger zijn. maar ondanks dat blijf ik toch op die roze wolk zitten. kan niet wachten tot dat het 11 nov is dan eindelijk testen :D of word ik toch ongesteld:S

Ik snap dat jullie graag willen gaan voor een tweede kindje, maar lopen jullie niet een beetje hard van stapel? Het kan in een keer raak zijn, maar je kunt ook maanden/jaren bezig zijn. Ongeacht hoelang het duurt, kwel je jezelf niet? Elke maand dat het niet lukt, is er één en dan zit je naar je spulletjes te kijken die je graag in gebruik wilt hebben..

Ik hoop van harte dat jullie snel zwanger mogen worden!

Ik zou inderdaad niet te hard van stappel lopen..
Er zijn hier vele die kunnen vertellen hoe pijnlijk het is om toch ongesteld te worden.
Daarnaast mocht het raak zijn dan zit je de eerste 12weken ook nog in een risico factor..

Ik was zelf bijna 10weken zwanger toen ik het slechte nieuws hoorde en omdat we al wel sokjes enzo hadden gekregen zit ik daar nu tegen aan te kijken en al stop je het in de kast buiten zicht je weet dat het er ligt en dat doet pijn heel veel pijn..

Geniet gewoon eerst van het idee dat jullie voor een tweede gaan en als je dan een positieve test hebt geniet van het idee laat het bezinken en laat je eigen aan het idee wennen en als je dan een prachtige termijn echo hebt en alles is goed begin dan langzaam naar dingetjes te kijken

Indd net als de andere meiden al zeggen wat gaan jullie hard van stapel !! de meeste meiden hier zijn al best een tijdje bezig voor een baby ...En indd weten wij hoe hard de klappen zijn als je toch ongy word , hou hier rekening mee ...

Ben zelf bijna een jaar bezig en heb 1 miskraam gehad dus het hoeft niet gelijk raakt te zijn al is het jullie natuurlijk wel gegunt ..

Suc6 met wachten ..

Hallo,
bedankt voor al jullie reacties. Natuurlijk weet ik dat het allemaal niet vanzelfsprekend is en dat er nog een hoop mis kan gaan.

Vandaag test gedaan en die was positief. nu lekker genieten en duimen dat alles goed blijft gaan.

Terug
Bovenaan