op een roze wolk!

Wij hebben vanochtend een prachtige pretecho gehad. gelukkig konden ze vanmorgen met zekerheid zeggen wat het geslacht was/is en we krijgen weer een meid! leuk heb nu het gevoel dat ik eindelijk los kan qua spulletjes kopen.

Vind het trouwens jammer dat er zo weinig geschreven word op deze forum naar mijn beleving werd er bij mijn vorige zwangerschap veel meer gekletst via jg.

Groetjes

Hoi Maggy,

Mooi dat de echo goed was en dat je de bevestiging hebt gekregen dat er weer een meisje aankomt. Ik ben ook zwanger van de tweede en heb ook het idee dat er nu minder actie is op het forum zelf heb ik ook weinig tijd om achter de pc te kruipen en te lezen/kijken dus dat scheelt ook. Ik zal proberen wat vaker langs te komen op het forum.

Liefs Margot mama van Daphne

Hoi Maggy,

Mooi dat de echo goed was en dat je de bevestiging hebt gekregen dat er weer een meisje aankomt. Ik ben ook zwanger van de tweede en heb ook het idee dat er nu minder actie is op het forum zelf heb ik ook weinig tijd om achter de pc te kruipen en te lezen/kijken dus dat scheelt ook. Ik zal proberen wat vaker langs te komen op het forum.

Liefs Margot mama van Daphne

Terug
Bovenaan