op eens weer last van...

ik heb zins een enkele dagen weer ontzettend last van maagzuur het maakt niets uit of ik nou zit lig of sta en maakt niets uit wat ik eet of drink..

heb van de week al 2keer een klein beetje moeten spugen omdat het gewoon helemaal omhoog kwam..

baal hier zo van ik was er eindelijk van af maar mocht er niet langer dan 3weken van genieten..

het word tijd dat die kleine man gaat indalen *#&$@*

Hoi,
Indalen zeg daar ook niks over hoor, helaas, ik heb gisteravond ook weer flink last gehad (altijd juist de laatste weken) bij mij helpt een rennie gelukkig wel, heb ik tot nu toe 4x genomen..
Kleine beetjes eten en melk drinken wil ook nog wel eens helpen en geen frisdrank!!
Succes ermee,
Liefs MJ

frisdrank drink ik zowieso weinig tot niet ben van de sapjes, ranja, water en thee.. melk hou ik niet van alleen milk & fruit maarja dat prikkelt de boel juist..

ben blij dat het de laatste weekjes zijn.. nog even en dan hoop ik geen last er meer van te hebben..

heb nogsteeds last van maagzuur.... maar nu wel veel minder dan toen kleintje nog hoog lag....
bij mij helpt melk drinken wel.... en jah ik vind het lekker.... gaan hier 14 pakken melk per week door... beide 1 per dag....

Heb weer heel erg last van steken in de onderbuik en bovenbenen... grrr laat dat overgaan!!!

me kerel is ook z'n melkmuiltje hij drinkt gemiddeld 12 tot 14 liter per week :S maarja hij drinkt dan ook weinig frisdrank of energie drank na verder ranja en thee..

ik hoop gewoon dat ik overmorgen te horen krijg dat de kleine vent is ingedaald hoef ik ook niet plat te liggen als me vliezen zouden breken..

Hoi!

Ja erg he, dat maagzuur elke keer.
Bij mij helpt inderdaad zuivel het beste, ook al zegt de gynaecoloog dat ik daarmee moet oppassen omdat je ervan aan komt (ik heb zelf sowieso absoluut geen overgewicht, wel een vrij grote baby).
Maar soms breekt het echt overal doorheen, ook al doe je alles 'goed' volgens het boekje.. echt balen!!

Maar we overleven het wel ;-)

Heb al vanaf het begin last van brandend maagzuur en niet de ene dag wel en de andere niet, maar dus echt iedere dag de hele dag en wat het spugen betreft dat doe ik ook nog steeds... Ik heb Gaviscon drank en pilletjes...de drank laat een laagje op je slijmvlies achter waardoor het langer werkt, maar de pilletjes zijn voor 's nachts en onderweg makkelijker ;)...Volle melk of gele vla wil inderdaad ook nog wel eens helpen...die moet dan niet koelkast koud zijn natuurlijk, maar de kou eraf.

Verder kan ik je ook niet helpen met tips, want zoals ik al zei ik heb er nu alweer 35 weken last van ;)...succes!!

Terug
Bovenaan