op feestje spuiten, en stoppen met roken

hoi hoi dames

afgelopen zondag had ik van 2 tot 10 een afscheids feest van jovink en ik moest en zal erbij zijn maarja ik moest ook om half 7 spuiten.

nu stond ik vooraan met mijn spuiten in mijn zak haha om half 7 heeft de security me over het hek heen getild en kon in spuiten onder het gebrul van een hoop volk.

soms baal ik enorm van het spuiten het is zwaar maarja je moet er toch wat voor over hebben aan de andere kant heb je ook gewoon leuke momenten.

nu heb ik een vraagje ik ben een echt roker maar ben gestopt met veel moeite en nog steeds veel moeite omdat ik met icsi ben begonnen, veel mensen zeggen van ach joh nu moet het stoppen makkelijk zijn aangezien je een goed doel hebt helaas werkt dit niet zo en ik heb er echtmoeite mee. graag wil ik er vanaf blijven heeft er iemand tips en zijn er meiden die met me mee willen doen?

ik hoop voor iedereen datt ze snel zwanger zullen zijn en op mijn kast staat daarom ook elke avond voor iedereen een kaarsje te branden.

lies annieka

Hoi Annika,

Ik rook zelf ook, ben niet een "echte" roker. Want ik kan gelukig zo stoppen maar ik ben aan het wachten op mijn NOD en ik wil dus nu ook niet roken want zeker de eerste maanden zijn zo belangrijk voor je kind, de rest van je zwangerschap natuurlijk ook maar dat hoef ik je niet te vertellen. Ik vind het wel goed van je dat je in elk geal wilt stoppen. Want daar nemen de meeste al niet eens de moeite voor.
Maar om je eerlijk te zeggen snak ik nu echt naar een sigaret. Maar ik heb niks in huis (totdat mijn man thuis komt) maar die wil niet echt stoppen. Baal baal! Maar zodra hij weet als ik zwanger ben dan stopt hij meteen. Maar ik vind het ook moeilijk hoor.
Een compliment hoor dat je geminderd bent. Ik hoop voor je dat het je helemaal gaat lukken! Pleisters?? ofzo maar daar zal je wel al aan gedacht hebben. Ik weet eigenlijk niet hoe ik   ja kan helpen....

Gr en sterkte Ester

hoi hoi bedankt voor je reaktie.

ik ben al wel gestopt raak er geen een meer aan ma heb het er heel erg moeilijk mee.

1 ding scheelt ben meermet niet roken bezig als de icsi dus wel een goeie afleiding

verder is mijn vriend ook gestopt omdat ie dan ook het iedee had dat ie ook nog wat dee nou ik ben er blij mee het is voor mij een grote steun.

liefs annieka

Hoi Aniekka (hoop dat ik het goed schrijf)

Ik ben zelf een echt roker en heb tot nu toe een poging gedaan om te stoppen met roken.. Helaas ben ik weer gaan roken.. We hebben het een tijdje uitgesteld om zwanger te worden omdat we een nieuw huisje hebben gekocht.. Ik ben nu 1 1/2 jaar bezig voor een kleintje en het wil bij ons ook niet lukken heb wel alle onderzoeken gehad en alles is in orde met mijj en met mijn vriend.. Ik mag nu in aanmerking komen voor IUI omdat ik waarschijnlijk niet samenga met het zaad van mijn vent.. Dus eerst huisje en dan gaan we er weer voor met IUI dat zal denk ik januari of februari worden..

Maar goed even terug naar het stoppen met roken.. Laat je idee over pleister enzo maar varen die heb ik al geprobeert en je rookt er nog steeds bij.. hahaha nou is dat voor elk persoon anders maar ik heb heel veel baat gehad bij het boek stoppen met roken van Allen Carr.. Deze gaat ervan uit dat je roken heerlijk vind en dat dat ook zo is.. Het hele boek door mag je ook gewoon lekker blijven roken.. Een grote ommekeer voor mij in dit boek was dat tijdens alle keren dat ik wilde stoppen met roken de gedachte door mijn hoofd maalde : Ik mag niet roken, ik mag niet roken.... Na het boek heb ik die gedachte omgezet in : Ik wil niet roken dat is echt een andere inslag..

Helaas na drie weken ben ik weer terug gevallen omdat we hals over kop een huis hebben gekregen en alle stress die daar bij kwam kijken.. Ik heb toen die ene sigaret gerookt.. Je weet wel ach eentje kan geen kwaad ben er al drie weken vanaf.. Ja mis!! Ik rook nu weer volop en ik vind het heel erg jammer maar in het nieuwe huis mag er niet meer gerookt worden en dan ga ik op het balkon mijn boek weer opnieuw lezen en weer stoppen met roken voordat ik aan IUI begin..

Zoek het maar eens op op BOL.com het is geen duur boek en baadt het niet schaadt het niet.. Heel veel succes...

Groetjes Phoebe

Terug
Bovenaan