op handen en knieen in bed

hoi meiden,

mijn lieve en ondeugende meid is volgens mij erg snel, ze is nu 18 weken en sinds gister vinden we haar op handen en knieen in bed, ze kan al een paar maanden haar hoofd erg lang omhoog houden maar ik maak me toch wel een beetje zorgen hierom.
we draaien haar iedere keer terug maar ze draait zelf gewoon weer naar de buik.
ze heeft een slaapzak aan maar die werkt totaal niet.
ik ben bang dat ze vermoeid raakt door haar hoofd zolang omhoog te houden en op haar gezicht gaat liggen met alle gevolgen van dien.
hebben jullie dit probleem ook?

groetjes Miranda

Hey Miranda,
Nog geen ervaring mee hier. Tessa wil zich nog niet eens opdrukken. Is nu 11 weken oud.
Maar wou ff laten dat t mij ook super eng lijkt en dat ik nu al op zie tegen de tijd dat ze dat wel gaat doen..
Succes ermee!
Groetjes Carla

Senne draait zich ook om, maar het lukt nog net niet met de slaapzak. We hebben voor de zekerheid een aerosleep-matrasje. Dat geeft me een fijn gevoel, want als ze zich dan een keertje op haar gezichtje draait, kan ze in ieder geval gewoon doorademen. Misschien een idee?

Groetjes, Dionne

Hee Miranda,

Lastig he? Maar een aerosleep matrasje geeft voor ons wel meer rust.
Evi is ook een echte woelwater. Die vind je op alle plekken en in de raarste standjes in bed hihihi .
Je legt ze goed en 3 seconden later ligt ze weer dwars of op haar buik. Ook ligt ze in een slaapzak, maar dat maakt haar niks uit!
Misschien is toch een aerosleep iets voor jouw kleintje, mocht ze dan haar gezichtje in de matras leggen kan ze gewoon ademhalen!
Je kunt ze kopen bij de prenatal, wel prijzig 65 euro. Het is mij het  geld wel waard!

groetjes Sonja

Terug
Bovenaan