op het cb geweest....

Nou vanmorgen was het zover dacht er om 9.30 te moeten zijn bleek dus 9.20.
De dame die weegt en meet heeft me in het bijzijn van alle andere moeders even op een heel onprettige wijze laten blijken dat ik dit nooit meer mag doen...........
Maar goed ons manneke weegt nu 6800 gr en is al 60 cm lang.
En 2 spuiten rijken en al vele traantjes armer garm zo zielig bah maar goed is voor een goed doel.
Verder omdat ik te laat was hadden ze geen tijd meer voor me ontwikkeling is verder goed enz.
Dus nou ja we zien het do 30 juni wel........
Hij heeft best wel last van zijn prikken heb hem daarstraks al een zetpil gegeven en zit nu in zijn schommelstoeltje te schommelen.
Hij zal straks wel weer slapen, met nog een zetpil want hij heeft wel verhoging.....
Komt goed hier maar die prikken............die zijn niet goed voor mama's haha

Liefs Louise

naja zeg wat een drama dat je later was..
is mij ook wel eens gebeurt kreeg niets te horen alleen is niet erg kan gebeuren..

vervelend die prikjes he over 2weken krijgt ethan zijn 2de ronde..
vertroetel je kleine mannetje maar lekker

super dat zijn ontwikkeling goed is;

wat stom zeg... dat ze zo op je reageren. kan gebeuren toch.
Ik moet volgende week maandag heen voor de eerste prikjes.
Hoop voor je dat kleine mannetje snel opknapt en dat hij niet zoveel last meer van de prikjes heeft

Omdat Nedrlands niet mijn taal is!! kom ik vaak laat jajajajajjaja.
Juliaan moet voor de 2de ronde over 3 weken,gelukkig heeft hij geen last had hoopelijk de volgende ronde ook niet.

Oh zo reageren ze hier ook als je te laat bent, wat irritant he? Bij mij was het vorige keer al: het is handiger als je 10 minuten voor aanvang van de afspraak hier bent want dan kunnen we even meten en wegen van te voren..... dus ik vroeg haar waar we dan een tijd voor afspraken omdat ik toch nóg eerder moest komen, daar had ze eigelijk geen antwoord op. Ze trok me zowat het groeiboek uit mijn handen toen ik dus de laatste keer een paar minuten voor tijd was. Pech.... de vpk deed alsnog erg rustig aan en heeft mijn manneke heerlijk nog geknuffeld ook hoor!
Het ligt hier dus kennelijk aan de weeg-, meet- en afspraken-muts.
Gelukkig dat de prikjes er nu inzitten, dan hebben jullie dat maar achter de rug. Hoop dat ie niet heel ziek wordt! Connor had op zijn hoogst 38.2 en heeft vooral veeeeeeeeeel geslapen!

Succes!!

Terug
Bovenaan