Op het randje........... 30 januari uitgeteld!!!!

Hallo medezwangere,
Ik zal me even voorstellen :Mijn naam is Inge en ik heb gisteren ontdekt dat ik zwanger ben.

Eigenlijk had ik vandaag mijn nod maar mijn ouders belde vorige week dat ze vandaag een lange reis naar zuidafrika gingen boeken en dat ze dan februari 2006 terug zouden komen . Ik ben dus 30 januari uitgeteld dus heb gisteren alvast een test gedaan een dag voor de nod en twee dikke strepen dus gisteren ook maar gelijk aan mijn ouders verteld!
Was wel erg emotioneel omdat we de angst hadden dat ik misschien niet meer zwanger kon worden na een operatie voor een voorstadium van baarmoederhalskanker.
Maar na 7 maanden is het raak.
Mijn zoontje van ruim 2.5 krijgt dus hopelijk over 8 maanden een broertje of zusje!

Bij deze wil ik alle medezwangere een hele fijne zwangerschap wensen en hopelijk gauw een eigen januari 2006 forum!
Liefs,
Inge

 
Hoi Inge,

Welkom bij de hier rondzwervende januari-mama's! Hopelijk kunnen we nu toch snel een eigen forum beginnen, want over een weekje of zo komen de februarimoeders er al aan! Zie je later wel weer als het januari-forum er is. En nog gefeliciteerd met je zwangerschap!

Groetjes,
Marian
 
Hoi Marian en Suzanne,
Bedankt voor de felicitaties en het welkom heten.
Deed me goed.

Is dit voor jullie de eerste en hebben jullie al ' kwaaltjes ' ?

 
Hoi   Inge.Dit wordt ons 2ekindje. Onze dochter   is   dan bijna   2 jaar.(11 februari)Wel   weer     spannend he? En   praat me niet over kwaaltjes!  Bij de eerste had ik bijna nergens   last van! ( uitgezonderd br maagzuur een rug als een   grinttegel en een uitstekend   reukorgaan) Nu ben   ik bijna   de hele   dag misselijk, heb     geen behoefte   aan gekookte aardappels en ben ontzettend   moe.   Ook mijnneus laat   me niet in de steek.  Maar goed ze zeggen dat het na 3 mnd over is en   daar ga ik maar van uit! Niet teveel klagen,daar   wordt het ook niet beter van he? En hoe gaat het verder met   jou? Groetjes Suzanne
 
He Inge ik had   nog wat vergeten. Ik neem aan dat je dan nu helemaal   weer  gezond bent?   En     mag ikvragen hoe   je er achter bent gekomen   dat je baarmoederhalskanker had? Gr     Suzanne    
 
He Suzanne!

Wat rot voor je zeg dat je al die 'kwaaltjes; hebt.
Ik spreek uit ervaring dat het echt je hele dag kan bepalen.

Bij mijn eerste zwangerschap was ik al een week voor mijn nod echt heel erg misselijk. Ik kon alleen maar liggen en niet bewegen want dan kwam er alles weer uit. Op een gegeven moment kon ik alleen nog maar kleine slokjes drinken.
Verder heb ik in die zwangerschap bijna alles wel gehad wat je gehad kan hebben en nu.............................niets!
Ik snap er niets van. Voel me alleen moe maar voor de rest niets. Erg vreemd , je voelt je een stuk minder zwanger .


Je vroeg over hoe ik er achter ben gekomen van de voorstadium van baarmoederhalskanker.
Het was dus absoluut niet kanker maar een voorstadium!

Toen ik bijna dertig werd kreeg ik een oproep om een uitstrijkje te maken. Ik had absoluut geen klachten, maar het bleek al gauw foute boel. En dat ging in een rap tempo toen ik geopereerd werd bleek het al cin 3 te zijn ( de laatste fase voor kanker) en daar zijn we erg van geschrokken natuurlijk.
Maar ben nu een jaar clean en mag met medische indicatie zwanger worden.............. en dat is gelukt!.

Heb jij je zoontje/dochtertje al wat verteld??
Liefs,
Inge
 
Hoi Inge! Het word nog niet beter qua misselijkheid enzo.Maar goed. Daar zeuren we niet over.Onze dochter snapt er nu toch nog niks van. Ze is nu   ruim  15   maand. Tegen de tijd dat de baby komt snaptze er misschien   meer van en komt ze er   misschien ook achter dat zij niet meer op de eerste plaats komt.Maar goed,zij krijgt   nu een   mooie nieuwe kamer.Heb nou al zin om   te schilderen en   sauzen. Verder bij     jou alles goed? Heb verder nog niet zoveel te melden.TTot   de volgende keer. Liefs   Suzanne
 
Terug
Bovenaan