op het strand

Hallo allemaal, ten 1 gefeliciteerd met jullie zwangerschap. ik kom uit de caribisch gebied en ze zeggen dat als je zwanger ben dat je niet op het strand mag lopen omdat je een miskraam kan krijgen door de stroming van de zee. nu is mijn vraag wie heeft wel eens gewoon op het strand gelopen tijdens hun zwangerschap en vanaf welke maand? want de stroming hier is natuurlijk anders dan van de caribischgebied en doordat ik een hond heb ging ik zeker 3 keer in de week naar de strand en nu mis ik het enorm.
 
heb ik ook nog nooit van gehoord hoor! ik ga gewoon naar het strand hoor! je kan idd een zwangerschapsmasker krijgen, maar dat hoeft niet hoor! lekker gaan wandelen met je hond!! :)
 
Ja het water in het caribische gebied heeft veel meer stoming dan de zee hier. Mijn vriendin is daar tijdens haar zwangerschap op vakantie geweest en daar zeiden ze dat ook tegen maar ze heeft daar gewoon gezwommen en er is niets met haar gebeurd hoor...ze heeft een gezonde dochter op de wereld gezet. Hier mag je gewoon op het strand gaan wandelen met je hond en zwemmen hoor.
 
Terug
Bovenaan