Op het werk aan de kant gezet als oud vuil...... nou ja

Hoi allemaal,

Hoe is het met iedereen?
Hier gaat op zich alles helemaal super, de kleine doet het perfect en we hebben een huis gekregen dus nu druk aan de verhuizing bezig, jeetje wat een ruimte als je in een flat gewend bent.

Op het werk gaat het wat minder, nadat ik van verlof terugkwam was mijn plekkie ingepikt door mijn vervanger. De boekhouder had me uit dienst geschreven en bij alle instanties afgemeld, wat een gezeik om dat weer goed te krijgen.
Mijn uren krijg ik nit meer terug waardoor ik nu net aan de 16 uur per week kom en verder alleen op hoef te draven als er mensen ziek zijn of vrij hebben.
Regelmatig over proberen te praten maar goed dat helpt niet en er kan geen vriendelijk woord meer vanaf als ja, jij heb een kind en bent niet flexibel meer.

Ik ben dus snel op zoek gegaan naar een andere baan en heb deze nu dan ook gevonden, bijna hetzelfde als wat ik nu doe.
Dus...... nog 4 weken met een chagrijnig gezicht naar het werk, dan 2 weekjes vakantoe en dan lekker aan mijn nieuwe job beginnen, heb er zon zin in.
Daar hebben ze veel begrip tot nog toe, mag zelf bepalen hoelaat ik begin, tussen 5 en 8 uur smorgens, hoe vroeger ik begin hoe vroeger ik klaar ben. en invallen hoeft alleen als ik opvang heb voor de kleine en als dat niet is kunnen ze me niets maken want dat staat in mijn contract.
Ze wilde dat ik fulltime kwam werken, maar heb daar nee op gezegd omdat ik graag enkele dagen van de kleine wil genieten en dat konden ze alleen maar waarderen werd gezegd.

Wat zla ik het fijn krijgen daar (hoop ik dan).

Liefs Anouska

Jeetje, wat lullig zeg!
Dat ze gewoon zonder overleg jouw werk aan een ander geven en jou een lullig klein contractje aanbieden. Kan dat dan zomaar?
Maar goed, gelukkig heb je een leuke nieuwe job gevonden. Ik hoop dat je daar met heel veel plezier mag gaan werken!

Groetjes Suus

Gefeliciteerd met je nieuwe baan!
Wat ze je bij je vorige werkgever aandeden, kan volgens mij echt niet. Als je daar de vakbond op af stuurt, hebben ze echt een probleem!
Maar goed, het is fijner om met frisse moet bij een positieve werkgever te kunnen beginnen, veel plezier!

Terug
Bovenaan