Op hoeveel dpo testte je positief?

<p>Ik ben nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen. Op hoeveel dpo testten jullie bij een huidige/eerdere zwangerschap positief?</p><p>1. Had je eerder negatief getest, zo ja op hoeveel dpo.</p><p>2. Op hoeveel dpo testte je (wel) positief?</p><p>3. Met welk merk test heb je getest?</p><p>4. Heb je daarna nog verder getest en was er oploop te zien?</p>

Ik trap zelf af!

1. Nee, ik was nog niet bezig met zwanger worden.
2. Ben gaan testen vanwege symptomen, had geen inzicht in mijn cyclus. Ik testte (achteraf gezien) pas op NOD+3 weken positief
3. Digitale test met zwanger/niet zwanger van CB, daarna zelfde dag opnieuw getest met CB met wekenindicator (die kwam uit op 3+ weken)
4. Daarna niet opnieuw getest. 

1. Nee
2. 15-16 dagen na positieve ovulatietest. Op basis van latere termijnecho 13 dpo. 
3. 2-besure early en direct erna Kruidvat 2v5 ivm heel licht streepje.
4. Ja, 2 dagen later Clearblue (1-2 weken) en opnieuw kruidvat 2v5. 6 dagen na 1e test opnieuw kruidvat 2v5 en bij 6 weken zwanger nog de test van moeders voor moeders. Liep prachtig op. 

1. Ja :) ik denk vanaf 9DPO beginnen testen
2. 11DPO positieve test
3. De goedkoopste van kruidvat
4. Ja, diezelfde dag nogmaals met eentje van kruidvat, en uiteindelijk op 13DPO met een Clearblue met schermpje

1 Ja, eerste keer 10 dpo was negatief. 
2 Op 12 dpo licht positief. 
3 Action early en normale testen; later ook 2v5
4 Vanaf 12 dpo tot aan NOD geen duidelijk zichtbare oploop van de test, paar dagen weg geweest en daarna pas weer 4 dagen ná NOD getest; knalstreep. 

Terug
Bovenaan