op hoeveel voedingen zitten/zaten jullie met 4,5 mnd

De vraag zegt al genoeg he!?
Ik ben benieuwd hoeveel voedingen (bv en/of fv)
jullie de baby's geven of gaven rond 4,5 maanden.

Ik heb een hele poos op 5 voedingen gezeten maar
al een paar weken zit ik (weer) op 6, omdat meneer
ook in de nacht rond 04.00 uur voeding vraagt...

hoe zit dat bij jullie??

Kan het niet helemaal vergelijken  omdat onze zoon 9 wken te vroeg geboren is. Is nu van zelfde leeftijd maar  moet natuurlijk 9 weken corrigeren.  Weegt 5200 heeft 5 flessen van 180 + 2 scheppen  (tot 200cc). Drinkt gemiddeld 725 per dag  )gem. 145/150 per fles.  I iets te weinig  als je inacht neemt dat ze 150cc per kg "moeten"drinken maar groeit goed dus...  

Hoi

Onze kleine meid (5 maanden oud) zit al meer dan een maand op 4 voedingen (bv).
Hiernaast krijgt ze nu wel een fruithapje en soms een groentehap.
Dit ligt aan de tijd wanneer ze wakker wordt.

Groetjes Jes

hoi
anouk is bijna 4 maand,en ik zat van de week op 4 flessen want kreeg haar voor de laatste fles niet wakker meer.maar gister heeft ze weer 5 fllessen gehad,ze had toch weer meer zin in wat.dus hier schommelt het aantal nog even.probeer haar toch maar 5 flessen te geven omdat ze pas met 6 maanden aan de fruit en groentehapjes mag.en dan vind ik 4 flessen wel weinig.
gr petra

hoi
anouk is bijna 4 maand,en ik zat van de week op 4 flessen want kreeg haar voor de laatste fles niet wakker meer.maar gister heeft ze weer 5 fllessen gehad,ze had toch weer meer zin in wat.dus hier schommelt het aantal nog even.probeer haar toch maar 5 flessen te geven omdat ze pas met 6 maanden aan de fruit en groentehapjes mag.en dan vind ik 4 flessen wel weinig.
gr petra

hoi
gr petra

hoi
gr petra

Terug
Bovenaan