Op hol door de stofzuiger!!??

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,
Ik zit hier met een vreemd probleempje.... Mijn kleine knul van bijna 10 maanden lijkt enorm bang te zijn voor de stofzuiger!!!! Als ik hem tevoorschijn haal begint ie al te krijsen!!! Ik snap er helemaal niets van. Vaak als ik aan het zuigen ben, wordt ie stil, want dan vindt ie het wel interessant om te zien denk ik. Maar als ik 'm dan uit zet, gaat ie krijsen als een gek. Dan is hij bijna niet meer te troosten. Ik snap er echt niets van. Gisteren heb ik hem maar boven in z'n kamertje neergezet met wat speeltjes, maar dat werkte ook niet. Wat moet ik hier nou mee??? Zijn er meer mama's die dit herkennen? Heb er nog nooit van gehoord. Verder is hij nergens bang voor; alles is leuk en interessant.....

groetjes,
Kipling26

gewoon maar blijven doorgaan dus en negeren? 'k Vind 't zo zielig.... Bovendien heb ik nu natuurlijk een goed excuus om niet te hoeven zuigen  

Ik stofzuig nu alleen maar als thijn slaapt.. Dat werkt het beste voor mij en voor hem..

Mmmm... op zich een goed idee natuurlijk, maar ik ben dan bang dat onze Joris wakker wordt... Hij slaapt overdag heeeeel weinig en ik ben blij DAT hij dan slaapt. Maar misschien doe ik daar wel te spastisch over... Ik ga het maar gewoon eens proberen denk ik.  

ja das wel moeilijk. Het ene kindje slaapt vast het andere niet.
Ik heb dat met Thijn al vanaf het begin gedaan, maar bij een vriendinnetje van mij gaat dat gewoon niet. Die kleine wordt dan wakker..

Toch maar proberen denk ik.. Misschien gaat het wel.. Dan wel stofzuigen als je je kindje net op bed hebt gelegd. Dan valt hij met de herrie in slaap.

Groetjes en suc6

Bianca

Hoi,

wat vervelend! Ik heb geen tips voor je. Emre vind de stofzuiger juist fantastisch en klinkt raar, maar dat is ook lastig....als ik aan het zuigen ben, dan tijgert ie er constant achteraan. Hij vind de lucht die uit de stofzuiger wordt geblazen er interessant, wil hij steeds zijn handje boven houden. En ook het snoer en de wielen trekken zijn aandacht. Maar ik moet constant opletten dat ik hem niet overhoop loop, want hij ligt dan gruwelijk in de weg. Ik heb al eens per ongeluk over zijn vingertje gereden met de stofzuiger .

Succes d ´r mee!

groetjes
Mie

Terug
Bovenaan