Op hol geslagen hormonen

Volgens mij zijn mijn hormonen op hol geslagen... Pfff ik word toch zo moe van mezelf. Alles moet schoon, alles moet opgeruimd en kan werkelijk waar wel overal om janken. Ik had toch nooit gedacht dat het zo je leven kan beinvloeden. Gisteren naar de verloskundige geweest en vorige week een groei echo gehad en placenta locatie. Placenta ligt goed maar het buikje van ukkie loopt achter op groei. De echo praktijk had al gebeld naar de verloskundige praktijk met het verzoek me door te verwijzen naar de gynocoloog. De verloskundige zegt dat het niet iets is om druk over te maken maar doe het toch (kan het niet helpen). Ukkie is ook nog niet gedraaid en daar krijg ik toch ook wel benauwd van, nog 3 weken om te draaien anders uitwendig (lijkt mij zo naar). Probeer mezelf maar positieve moed in te praten maar merk dat het steeds lastiger word om positief te blijven en me geen zorgen te maken. Zorgen in combinatie met hormonen is niet zo fijn voor mij.. Eigenlijk mag ik niet klagen vind ik, heb 33 weken geen kwaaltjes gehad maar nu dus wel..Pff sorry voor mn gezeur maar ben het ff beu..

Heey meid,

Volgens mij ben jij toe aan een weekendje even helemaal niks. Even tot rust komen en alles los laten. Die hormonen kunnen je idd behoorlijk gek maken ja. Ik loop ook alle dagen al te poetsen en maak mn man gek met mn opruimwoede haha. Laatst mochten zelfs de kids nauwelijks meer spelen omdat ik net de boel netjes had. Toen mn man er iets van zei werd ik eerst erg boos, maar later zag ik wel in dat dat ook niet kan. Dus ik probeer het nu los te laten en alleen aan het eind van de middag alles op te ruimen en dat gaat steeds beter. Dus als ik je een tip mag geven..probeer het los te laten ondanks die gierende hormonen. Is niet makkelijk, maar wel beter! En probeer wat momentjes van rust in te plannen. We gaan ondertussen wel richting die laatste loodjes dus je hebt je energie nog hard nodig!

Liefs ciomama

ik herken het wel. wil echt alles gedaan heb word gek van mezelf en blijf echt gaan. hhet moet ook glad zijn. zowel boven al beneden. word er gestoord van.. nou ja denk dan heb kalles maar gehad. maar kan me wel voorstellen dat je wel er ff doorheen zit.. maar neem wel ff tijd voorjezelf. ik benn nu bezig geweest tot 13 uur en denk nu ff achter pc en ga dan lekker ff op de bank liggen. al leg kalleen maar dat geeft echt ff rust.. hou je haaks!

Terug
Bovenaan