Op hoofdje gevallen

<p>Hallo dames,</p><p>Mijn zoontje van 13 maanden was gezellig op de grond aan het spelen. Papa liep even weg en een kind van 3 jaar rende richting mijn zoon en gaf hem een duw op beide schouders waardoor hij hard op zijn achterhoofd is gevallen.</p><p>Ik heb al contact opgenomen met de huisarts. Vanmiddag hebben wij een afspraak. Het zit mij totaal niet lekker, ookal merk ik niets aan zijn gedrag. Ik heb te veel lopen googlen en dan staat er ergens dat je soms niets merkt maar er toch dingen met zijn hersenen kunnen gebeuren wat je op latere leeftijd pas zal merken.</p><p>Kan iemand mij gerust stellen? Het was echt totaal onverwachts. Normaal gesproken is dat kind vrij voorzichtig. Geen idee wat hij op dat moment dacht..</p>
 
Onze dochter valt sinds ze kan lopen (13 maanden) dagelijks op haar hoofd. Ze is een megakluns! Ze is inmiddels bijna 2 en mentaal + fysiek in hartstikke goede staat. Ontwikkelt zich keurig. Ze blijft een klunsje, maar verder gaat het perfect. Ik zou me er echt niet zoveel zorgen over maken. Kinderen zijn gemaakt om dat soort klappen op te vangen, hoe vervelend het ook is!!
 
Ik denk hetzelfde als hierboven aangegeven wordt. Kinderen worden groot met vallen en opstaan. En ja, soms vallen ze zo hard dat je denkt: dit jan toch niet goed zijn! Maar geloof ne, die kleintjes zijn keihard en echte bikkels! Ga iig nooit googlen, daar kom je de grootste onzin en ook de ergste horrorverhalen tegen, die je alleen maar bang maken. Gewoon als je het niet vertrouwd altijd ff de huisarts bellen. Die maken graag ff tijd voor je, al helemaal met n klap op t hoofd ?
 
Terug
Bovenaan