Op je 36e nog voor een derde gaan?

<p>Zou jij op je 36e nog voor een derde gaan?</p><p>Ik maak me wat zorgen over de gezondheidsrisico's, maar ook over de slapeloze nachten weer opvangen enzo. Maar ja, de wens is er wel.</p><p>Mijn andere kinderen zijn 4,5 en 3, dus het wordt juist nu allemaal wat makkelijker. </p><p> </p>
 
Ik las laatst een artikel over dat je gezondheid veel belangrijker is dan je leeftijd. En 36 is nog jong toch :)
Ik word dit jaar 36 en wij gaan voor nr 5
 
Ik ben 36 en zwanger van kindje nr 3! Andere kindjes zijn bijna 3 en net 5. 
36 is nog niet te oud hoor! En als het jouw wens is zou ik het zeker proberen want straks krijg je misschien oud en ben je echt “te oud” om er nog voor te gaan.
Succes ;)
 
Ik ben 35 en zwanger van mijn eerste... al heel lang samen met mijn partner, maar somehow komt 't er nu pas van. Ik vind 36 dan ook helemaal niet zo oud (al zag ik mezelf vroeger wel op jongere leeftijd zwanger worden ;-)).
 
Waarom niet? Inderdaad 36 is helemaal niet oud! Ik ben 41 en nu 32 weken zwanger. (Had wel eerder zwanger willen worden maar door ziekte en miskramen lukte dat niet). Tot nu toe gaat alles goed! En ik voel me ook niet oud. Vroeger dacht ik altijd dat ik op mn 27e wel moeder zou zijn... wel ff anders gegaan dus. Ga ervoor en geniet ervan!
 
Bedankt voor jullie reacties! 
Ik heb denk ik wat last van de door mijzelf opgelegde grens van 35 jaar.
Maar goed, op dit moment ziet mijn vriend het niet zitten. We heaven slechte slapers gehad en een hele drukke periode achter de rug. Hopelijk gaat hij er na wat rust anders over denken en anders houdt het op. 
Afwachten en de biologische klok die ondertussen door tikt vind ik wel een lastige combinatie. Maar ja, heb geen keuze.
 
Terug
Bovenaan