op je buik liggen

Hoi, ik ben gewend om vaak te slapen op m'n buik, maar is dat nu eigenlijk nog wel
goed?
Heb er geen zelf nog last van als ik op m'n buik lig, maar misschien dat het niet
goed is voor de kleine of de placenta.

Liefs leeuwtje
16 wkn

Hallo

Hier ook een buikslaper.
Bij mijn weten maakt het in deze periode van de zwangerschap nog niet veel uit. Ik slaap altijd op mijn buik. Het enige waar ik last van heb, is mijn rug bij het opstaan.... Bij mijn weten is het voor de baby juist prettig omdat hij/zij dan een geborgen gevoel heeft.
Als ik op mijn buik lig dan voel ik heel duidelijk mijn baarmoeder en voel ik ook mijn kindje liggen. Die ligt dan meestal aan de linkerkant. Dat geeft mij een heel ontspannen gevoel. En als je als moeder ontspannen bent, heeft dat zijn weerslag op je baby....

Welterusten!
haha

Ik slaap ook op mijn buik en bij mijn vorige zwangerschap heb ik dat ook heel lang gedaan. Half op mij zij zeg maar.
Anders slaap ik amper. En echt op het laatst ben ik op mijn zij gaan slapen.

groetjes Maris

Volgens mij   mag je zolang op je buik slapen als je zelf wilt, maar op een gegeven moment is je buik zo groot en ligt het gewoon niet lekker meer, dus houd je er vanzelf mee op. Maar de kleine heeft nergens last van, zeker nu nog niet!
Ik blijf voorlopig nog evne lekker zo liggen!!

Terug
Bovenaan