Op je buik slapen...hoe voelt dat bij jullie?

Hoi  meiden,

Ben benieuwd; voelen jullie dat kleine bolletje al als je op je buik ligt?

En als je plat op je rug ligt, kunnen jullie dan ook al goed je baamoeder voelen?
Bij mij is het duidelijk te voelen, de ene keer beter dan de andere keer maar hij zit nu ongeveer 3 of 4 vingers onder mijn navel.

Hoe is dat bij jullie?

Liefs, Billie
15w

Ik kan het allemaal nog niet voelen zitten (VK wel, maarja, die is er voor opgeleid, :)
Maar slapen op m'n buik vind ik echt niet fijn nu. Ook masseren, daar ga ik niet meer voor op m'n buik liggen, want da's echt niet fijn, drukte me allemaal teveel dan.
Wel jammer, want m'n man masseert me regelmatig even en nu zit ik dus maar recht overeind, da's toch minder relaxed.

Hey

Ik slaap nooit op mijn buik en lig er ook niet graag op, ik voel mijn buikje zeker al!
je kan er ook echt niet meer om heen!!
mijn baarmoeder komt geloof ik al precies tot aan mijn navel.
ik moet maandag weer heen dus dan zal ze het wel zeggen.

liefs Jenny (15 wk en 3 dagen)

Hallo,

Ik ben een echte buikslaper en probeer dat zo lang mogelijk te doen, want dan slaap ik echt het lekkerst. Begint nu echter toch al wel wat problematisch te worden. Mijn baarmoeder komt al tot mijn navel en het is echt al goed te zien dat ik zwanger ben. Op mijn buik voel ik dan ook al echt een beetje een drukkend gevoel en het idee dat ik het kind misschien toch een beetje plet helpt ook niet voor een goede nachtrust. Begin meestal zo half op mijn zij en mijn buik, met mijn been opgetrokken. Soms wordt ik op mijn buik wakker en schrik dan en ga gauw op mijn zij liggen.
Tsja, de komende 5 maanden zal het toch echt geen buikslapen meer worden, maar de vorige keer wende ik er ook aan.

Liefs Babs (16w+4)

Hoi,

Ook ik kan mijn baarmoeder al goed voelen. Mijn baarmoeder komt echt al tot 2/3 vingers onder mijn navel. En dat pas met 13 weken zwangerschap. De kleine heeft  nog lekker de ruimte. Mijn broeken gaan nu 's avonds strak zitten.
Bij mijn vorige zwangerschap heb ik tot ruim 30 weken op mijn buik/half zij geslapen en lag dit ook nog erg lekker. Nu merk ik al dat ik het veel minder lekker vind liggen dus lig ik veel op mijn zij.

Groetjes, Cindy

Ik slaap altijd op mijn buik ,behalve als ik zwanger ben want dan heb ik het idee dat ik op een pistoletje lig. Al probeer ik het nog wel half met een kussen onder mijn opgetrokken been

hallo dames

ook mijn baarmoeder zit al 2/3 vingers onder mn navel.
en ik merk het echt wel als ik op mijn buik lig, dan krijg ik ook echt last van m'n buik of nou ja ik voel de druk tenminste. en op mn rug slapen kan ik ook niet want dan voel ik het ook. dus ik slaap echt tussen 2 kussens zodat ik ook niet anders kan gaan liggen en aan beide kanten steun heb.

liefs wendy (15+2)
mv lorena 17-7-07

Dag dames!

voor alle buikslapers heb ik een goede tip. Ik slaap namelijk al sinds mijn vorige zwangerschap met een voedingskussen tussen mijn benen en langs mijn buik . Zo slaap je toch op je buik maar lig je geheld. Ideaal vind ik

de voedingskussens zijn ook nog eens mega handig als de kleine straks geboren is. Dan gebruik je hem voor het voeden of om de baby lekker op te leggen. Ze zijn niet duur bij de HEMA.

Slaap lekker!

Liefs Astrid

Terug
Bovenaan