op je buik slapen

A

Anoniem

Guest
dag dames,

ik heb misschien een gekke vraag.
Ik lig vaak op mijn buik in bed en dat kan nu nog wel, want ik ben nu 12 wk zwanger. Nu is mijn vraag tot wanneer je op je buik mag/kan liggen. Het is ook een beetje  voor de geruststelling van mijn vriend, want die vind het voornamlijk eng dat ik op mijn buik lig.
Wie weet hier meer van?

liefs Ariena

Hoi Ariena,

ik heb tot de 30ste week lekker op mn buik geslapen...en nu lig ik nog half op mn buik met een dik kussen onder mn been...voor je kleine maakt t niet uit hoor...jij moet zorgen dat je goed kunt slapen, vooral nu nog want tegen het eind lig je echt niet fijn meer...

Ik hoop dat je nu rustig kunt slapen hihi...

Groetjes Valerie

Lekker blijven doen zolang het kan. Het is niet schadelijk voor je kindje. Je merkt vanzelf wanneer het niet meer lekker ligt en je je houding gaat aanpassen. Ik ben ook een echte buikslaper en doe dat nog steeds, maar dan wel natuurlijk iets meer op mijn zij en  met een kussen onder mijn benen.
Geniet zowiezo maar dat je nog lekker doorslaapt want dat wordt aan het eind van je zwangerschap echt minder. Ik ben nu gemiddeld 1 tot 2x per nacht wakker, varierend van even eruit gaan om te plassen, tot echt wakker liggen.
Ach ja, nog eventjes.
Groetjes V.
34 weken en 4 dagen.

Hoi Ariena,

Ik ben bijna 20 weken zwanger en voorheen sliep ik nooit op mijn buik. Omdat ik sinds de zwangerschap moeite heb met slapen, draai ik voortdurend naar een andere stand. En daar is het op de buik liggen ook bij gekomen. Naar mijn idee kan het geen kwaad, maar of het echt lekker blijft liggen als ik verder ben, weet ik niet.

Een vriendin van ons, die bleef tot het einde van de zwangerschap op haar buik slapen. En ze hebben een gezonde zoon gekregen.

Groetjes
Tamara.

Hoi Aiena,

Het ligt er net aan hoe groot je buik is. Het maakt idd niets uit voor je baby.
Zelf lig ik graag op mijn, ben nu 33 weken en het begint nu wel moeilijker te worden.
Dus geniet er nog maar lekker van!

Groetjes,
Tessa

hoi hoi,

Zie wat pagina's terug is ook al uitgebreid op gereageerd.

Maar je merkt het vanzelf wel aan je lichaam en evt. aan die kleine!

Enne voor nu geniet er lekker van, want ik kan niet meer dus ben wel een beetje jaloers dat je het nog wel kan hahahahahahahaa.

gr
funkymum

Ik heb tot 22 weken op mijn buik geslapen, daarna vond ik het een beetje eng worden. Gelijk na de bevalling ben ik weer heerlijk op mijn buik gaan slapen.
Groetjes Rene

Terug
Bovenaan