Op je buik slapen?

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ik ben nu 24 weken en ik kan nog steeds op mijn buik slapen. Dat vind ik heerlijk, anders lukt het me bijna niet om in slaap te komen. Maar ik vraag me wel af of dit niet schadelijk is voor het kindje. Wat denken jullie?

Groetjes
Nique

Hey Nique,

Het is niet schadelijk voor je baby want die wordt beschermt door het vruchtwater. Ik zelf sliep ook altijd op mijn buik maar ik kan het niet meer. Ikslaap nu met een voedingskussen en dat gaat goed.

Groetjes Daantje

quote: Nique37 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-10-2007 12:35:25'));

Hoi,

Ik ben nu 24 weken en ik kan nog steeds op mijn buik slapen. Dat vind ik heerlijk, anders lukt het me bijna niet om in slaap te komen. Maar ik vraag me wel af of dit niet schadelijk is voor het kindje. Wat denken jullie?

Groetjes
Nique

is alleen maar fijn dat je dat nog kan ik kon dat al niet meer met 20 weken zo'n dikke buik had ik, wel grappig ik kon dus echt niet slapen zonder op mijn buik te liggen voor mijn zwangerschap en sinds ik bevallen ben (een maand geleden) heb ik nog steeds niet op mijn buik gelegen het voelt nog steeds raar! hihi

Terug
Bovenaan