op je voorhoofd

A

Anoniem

Guest
hebben jullie ook het idee dat sinds je hebt besloten met de pil te stoppen, dat iedereen er in een keer over heeft! alsof het op je voorhoofd staat geschreven!!

Hoi Hoi,

Ja je haalt me de woorden uit de mond. Ik ben dus ook sinds maart gestopt, vlgs mij dus gelijk met jou.
Iedereen heeft het opeens over kinderen en ik krijg zelfs opmerkingen van bv collega's wanneer ik aan de beurt ben. Voor m'n gevoel zien ze het antwoord dan inderdaad op m'n voorhoofd staan.
Aankomend weekend heb ik bv een vrijgezellenfeestje en normaal gesproken lust ik wel een wijntje op dat soort feestjes. Ik zat al helemaal te bedenken wat ik zou doen als ik nog niet ongi was geworden. Een vriendin van me vroeg het laatst gewoon; ben je al zwanger? Nou ja, dan weet ik ff niet hoe ik me moet gedragen.
En nog zoiets: Ik zie overal zwangere vrouwen en kinderwagens. Het moet niet gekker worden met me haha. Maar ja, het hoort er ook gewoon bij denk ik.
Tot die tijd geniet ik er ook wel van hoor. Stiekem toch met iets heeeeel belangrijks bezig zijn en alleen ik en m'n mannetje weten ervan. Toch ook mooi?

ja zeker!! ik heb het iets meer mensen verteld zoals me zus en men beste vriendin die ook net mama is geworden~!! bij ons op het werk zijn ze meestal in groepjes van 4 of 5 zwanger, en er is nu 1 bekend dus er worden weddenschappen afgesloten wie de volgende is en ik stap stipt op nummer 1 errug irri

Nou, inderdaad! Ik word er niet goed van. Iedereen vraagt ook maar of ik niet toe ben aan kinderen. We zitten nu in ronde 6 en hebben het niemand verteld, juist om deze reden. Hoe irri is het wel niet dat iedereen constant aan je vraagt of je al zwanger bent. Maar het maakt dus blijkbaar niet uit, ze vragen het toch wel.
Ik ben ook echt van plan dat als ik ooit nog zwanger mag worden om tegen die mensen te zeggen dat ik er al een half jaar mee bezig was. Bleh, ben ze echt zat. Mensen moeten eens weten hoe graag wij het willen!

ja klopt het kan ook heel kwetsend zijn voor mensen waar het niet zo goed bij lukt maar daar denken de mensen niet bij na

haha ja inderdaad ja!!1heel raar.
Bij mij op mn werk ook.
Ik had even rugpijn en was een beetje draaierig.Hoor je mn baas gelijk:eek:h,zwanger zeker?
niet normaal he?Daarvoor gebeurde het nooit en ben net 2 maanden gestopt.
Hoe kunnen hun dat weten ik had niks verteld!!!
groetjes mo

Terug
Bovenaan